וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מחפשת את עקרון הרצף

רומן רוזנבלט

14.11.2006 / 11:55

האלופה התאמנה ללא שחקני הנבחרת, לקראת המפגש מול הפועל פ"ת בשבת. לוי: "החופש היה טוב לנו , אנחנו צריכים לייצר המשכיות"

מכבי חיפה ערכה אימון בוקר היום (שלישי) ללא ששת שחקני הנבחרת המתכוננים להתמודדות מול קרואטיה. הקבוצה מתכוננת למשחק בשבת מול הפועל פ"ת, בתקווה להשיג ניצחון ראשון בכל המסגרות לאחר ארבעה משחקים ללא חיוך מנצחים.

מאמן הירוקים התייחס לפני האימון ללוח הזמנים הצפוף שמצפה לירוקים בימים הקרובים. הקבוצה תקיים ארבעה משחקים באחד-עשר הימים הקרובים ולוי חושב שפגרת הנבחרת רק תרמה להכנות: "עבדנו טוב בשבוע האחרון והחופש היה לנו טוב מאוד. אנחנו מתחילים להתכונן לקראת המטרות הבאות שלנו כשהראשונה היא משחק הבית מול הפועל פ"ת בשבת הקרובה".

לוי התייחס לביקורת שהושמעה כלפי צורת משחקה של הקבוצה: "אני לא מסכים איתך, אנחנו מגלים בהרבה משחקים העונה יכולת טובה, אולם אנו צריכים לשמור על רצף. היו לנו מספר משחקים טובים ומספר משחקים לא טובים. אנחנו צריכים לייצר רצף והמשכיות. יש לנו את היכולת והפוטנציאל ואנחנו רק צריכים להמשיך את המומנטום".

באימון שהחל במזג אוויר גשום, נכח גם דומאגוי ביליץ', אחיו של מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ', העובד כסוכן שחקנים ובא להתרשם משחקני האלופה.

המגן השמאלי איסלם כנען חש שתמול כאבים בצד ימין של החזה, עבר בדיקות בביה"ח במהלך הלילה ושוחרר לביתו. הבוקר לפני האימון, שוב חש באותם כאבים, ולא השתתף באימון אלא נבדק שוב בביה"ח.

אחרי האימון קיימה הקבוצה הרמת כוסית לכבוד יום הולדתו ה-40 של מאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully