וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וין בייקר שוחרר ממינסוטה

14.11.2006 / 11:21

המועדון הודיע לפורוורד שנגמל מאלכוהול כדי לחזור לשחק, כי אינו מעוניין בשירותיו. בובי נייט סטר קלות לשחקן במהלך פסק זמן

וין בייקר ( 35, 2.10 מ') שוחרר אמש (שני) ממיניסוטה טימברוולבס. המועדון הודיע כי הוא משחרר את הפורוורד, אשר חזר לשחק בליגה אחרי שנגמל מאלכוהול, משום שפורוורד אחר של הקבוצה, מארק מדסון, כשיר לשחק ויופיע במשחק הקרוב של הוולבס מול פורטלנד. המאמן דוויין קייסי אמר כי בייקר עשה כל שנדרש ממנו אך הנסיבות הובילו לשחרורו.

בייקר חתם על חוזה לא מחייב לעונה אחת בשורות הוולבס לפני כחודש וחצי, ממש עם פתיחת מחנה האימון של הקבוצה. בייקר לא שיחק בששת המשחקים שקיימה הקבוצה מתחילת העונה.

השחקן, שהחל את דרכו המקצוענית במילווקי, עבר לסיאטל בעונת 1997/8 בה שיחק 5 עונות. הוא חתם בבוסטון בעונת 2002/3 ומאז נדד בין מספר קבוצות בליגה.

נייט מחלק כאפות

בובי נייט, מאמן מכללת טקסס טק, סטר ברכות על לחי שחקנו, הפורוורד מייקל פרינס, כדי להסב את תשומת ליבו במהלך פסק זמן.

4 דקות לסיום משחק הניצחון אמש (שני) של טקסס על מכללת גארדנר-ווב (74:86), במהלך תדרוך קצר שנתן המאמן לשחקן, השפיל השחקן את מבטו ונייט, כדי לעוררו ולהסב את תשומת לבו לדבריו, סטר ברכות על לחיו. התוצאה הושגה ופרינס הרים מיד את ראשו.

הסטירה הקטנה הזו מהווה תזכורת, לא מזיקה, למקרי עבר קשים יותר בהם השתולל נייט. בשנת 1992 בעט המאמן האגדי בכסא לעבר בנו פט, אז שחקן מכללת אינדיאנה, שישב על ספסל הקבוצה. האוהדים מחו על האקט האלים, אך נייט לא הבליג והחל לקלל אותם נמרצות.

נייט גם הואשם בחניקת שחקן במהלך אימון בשנת 1997, סצנה שצולמה וגרמה לפיטוריו מאינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully