וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לבלגאן

אסף שקד

14.11.2006 / 13:40

בבית"ר מחתימים שחקנים על מסמך ה"קוד האתי" העוסק בבילויים, ולא כולם מתלהבים מהמהלך. קורנפיין נפצע באימון ובספק לשבת

בית"ר ירושלים הסיקה את מסקנות היציאות הליליות של שחקניה, וכבר אתמול (שני) החלו חלק מהשחקנים לחתום על מסמך "הקוד האתי" שהוציאה הנהלת הקבוצה לשחקניה. תחילה חתמו כל השחקנים שלא משתייכים לנבחרת, כולל הזרים שאיתם נוצרו מספר סיטואציות לא נעימות, ובתחילת השבוע הבא יחתמו גם שחקני הנבחרת.

במסמך מתחייבים השחקנים למספר סעיפים, אותם קבעו הצוות המקצועי והצוות הניהולי של המועדון. בין היתר נכללים הסעיפים הבאים:

בלילה שלפני אימון בוקר, לשחקנים מותר לצאת רק עד השעה 00:30. שחקן שיימצא במועדון אחרי השעה הנ"ל ייקנס בסכום שינוע בין 2000 ל-5000 דולר ויעמוד בפני וועדת משמעת.

לילה לפני משחק ליגה אסור לשחקנים לצאת לבלות. יומיים לפני משחק ליגה השחקנים יכולים לצאת רק עד חצות.

הקוד האתי עוסק לא רק בשעות הבילויים, אלא גם בהתנהגות השחקנים. כל שחקן שחתום על המסמך מתחייב לשמור על התנהגות הולמת ולא להשתכר ולהיות מעורב בקטטות.

גורם בהנהלת בית"ר הסביר את המהלך להוצאת המסמך: "לאחר מספר מקרים שקרו בתקופה האחרונה, בעיקר אלה של פאבריס פרננדס וכריסטיאן פביאני, החלטנו ביחד עם הצוות המקצועי להוציא נהלים חדשים. הייתה בתקופה האחרונה הרגשה שנוהל הבילויים הליליים לא היה מספיק מובן, והחלטנו לעשות סדר. המטרה שלנו היא שהשחקנים ידעו לייצג את בית"ר בצורה מכובדת גם כשאינם לובשים את מדי הקבוצה".

הרגשות בין השחקנים מעורבים. לצד שחקנים שחושבים שהקוד האתי היה הכרחי, היו כאלה שלא כל-כך אהבו את הרעיון. אחד השחקנים שחתם על המסמך וחושב שהרעיון נחוץ, אמר: "אני חושב שטוב שהוציאו את המסמך הזה, למעשה זה נותן לנו גבולות לגבי היציאות שלנו. יש שחקנים במועדון שבכלל לא יוצאים לבלות ולכן המסמך הזה יהיה פחות תקף לגביהם".

שחקן אחר, שלא אהב את המסמך, טען: "מצד אחד אני מבין את ההחלטה של ההנהלה, אבל מצד שני זה מציב אותנו כאילו אנחנו שחקנים בעייתיים שלא יכולים לשלוט בעצמנו. אני מודע שיש בעיה אצל מספר שחקנים בקבוצה, אבל כשזה הופך לקולקטיבי זה לא נעים. בכל מקרה לא תהיה לנו בעיה לחתום על המסמך, הרי גם בלעדיו אנחנו יודעים לשמור על הכללים כחלק מהמקצוענות".

במהלך האימון שערכה היום (שלישי) הקבוצה נפצע השוער איציק קורנפיין בידו לאחר שספג בה מכה חזקה. השוער חדל את הפעילות ונסע לביה"ח, שם עבר מספר בדיקות המאבחנות את חומרת הפציעה. עדיין מוקדם לקבוע האם השוער יהיה כשיר או לא למשחק ביום א' מול מכבי פ"ת אך במידה ולא, יעמוד השוער המחליף אבי איבגי בין קורות שער בית"ר.

עדכון ראשון: 11:10, 14/11
עדכון אחרון: 13:40, 14/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully