וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה: "המקום הרביעי הוא היעד של ליברפול"

14.11.2006 / 13:08

האדומים הולכים על אליפות? השוער מדגיש את המטרה לעונה זו. צ'לסי החתימה את שוער שבדיה לשעבר, צ'לרטון פיטרה את מאמנה

פעם ליברפול הייתה קבוצה שלא מתפשרת על שום דבר חוץ מאליפות. אבל הימים הללו עברו ואינם עוד. אחרי עוד פתיחת עונה עגומה, שבוודאי לא תוביל את ליברפול לשום מקום, ממהר חוסה ריינה, שוער הקבוצה, להנמיך ציפיות.

"המטרה שלנו כעת היא המקום הרביעי", אמר ריינה, שחטף שלישייה ב-3:0 לארסנל ביום ראשון. האליפות היא משהו שרחוק מאיתנו, בוודאי עם הדהירה של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי". ריינה ניסה לשמור על אופטימיות: "את רוב המשחקים הקשים שיחקנו בחוץ עד עכשיו. כשנשחק בבית מול היריבות האלה, ננסה לתקן".

ומאלופת עבר לאלופת הווה. צ'לסי לא ממש מרגישה בטוחה עם סיטואציית השוערים שלה, וקשה להאשים אותה. הכחולים החתימו את מרכוס הדמן בן ה-33, לשעבר שוער נבחרת שבדיה, כשוער שלישי עד סוף העונה. הדמן יהיה המחליף של קרלו קודיצ'יני והילאריו, שנכנסו לתפקיד בעקבות פציעתו של פטר צ'ך. השוער הצ'כי, שבראשו התוקנו פלטינות בשל שבר בגולגולת, לא צפוי לחזור לאימונים לפחות עד סוף ינואר.

צ'רלטון פיטרה את דואי

צ'רלטון פיטרה את מאמנה איאן דואי אחרי 12 מחזורים בלבד. דואי בן ה-41 עזב את קריסטל פאלאס במאי השנה, כדי להחליף את המנג'ר הקודם של צ'רלטון, אלן קורבישלי, אשר אימן במועדון לא פחות מ-15 שנים, אך מאז תחילת דרכו במועדון ניצח רק בשני משחקי ליגה עם הקבוצה. המועמדים להחליפו בעמדת המאמן הם בילי דייויס, דייב ג'ונס ומאמן נבחרת אנגליה לשעבר גלן הודל.

שמו של המאמן הקודם קורבישלי, עלה מן הסתם כמועמד בבורסת השמות, והמאמן הודיע נחרצות כי אינו מתכוון לחזור לקבוצה אותה אימן כל כך הרבה שנים בעבר: "עזבתי את צ'רלטון עבור אתגרים חדשים ולחזור אחורה לא יהיה דבר טוב עבורי".

דואי, המנג'ר הראשון העונה בפרמיירשיפ אשר מאבד את משרתו, היה אמור לאמן את הקבוצה בשלוש השנים הקרובות, אך הרכש שהביא לקבוצה לא הניב תוצאות משביעות רצון, בלשון המעטה.

הקבוצה סוגרת את טבלת הליגה עם שמונה נקודות בלבד משניים-עשר משחקים כשחלוצה דארן בנט הוא היחיד להבקיע יותר משער אחד מתחילת העונה.

מי שנחלץ להגנתו של דואי הוא דווקא מנהלו לשעבר בקריסטל פאלאס, סיימון ג'ורדן שאמר: "אני חושב שלפטר מישהו אחרי 12 משחקים בלבד זו לא תמיכה ראוייה אותה צריך להעניק למאמן". אולי דואי ימצא נחמה בדברים הללו, אך לא יותר מזה.

עדכון ראשון: 09:17, 14/11
עדכון אחרון: 13:08, 14/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully