וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות במלון הנבחרת

משה בוקר

14.11.2006 / 7:51

מעט לפני קרואטיה, ירד הסכסוך בין משפחת בן חיים לסוכן אבו לפסים מבישים, כשאביו של השחקן והסוכן התקוטטו ביניהם

בשעה ש[[דרור קשטן]] הקרין לשחקנים קטעים נבחרים של נבחרת קרואטיה באולם ההרצאות של דן אכדיה, הפך הלובי של המלון לזירת איגרוף בין סוכן השחקנים דייויד אבו לאביו של בלם הנבחרת [[טל בן חיים]], עמנואל. אבו סיפר אמש לאחר התקרית: "ישבתי בלובי ופתאום עמנואל בן חיים אמר לי 'יש לי חשבון אתך, אני עוד אזיין אותך'. אז אמרתי לו 'אתה תזיין אותי? אני אפגע בך".

בתום הדיאלוג התרבותי ספג אבו מבן חיים אגרוף כשהוא עדיין יושב, והשיב בכמה סנוקרות משלו. אנשי הביטחון של המלון מיהרו להפריד בין השניים, ואבו, אחרי לחצים, החליט לא להגיש תלונה במשטרה. מערכת היחסים בין משפחת בן חיים לאבו הידרדה על רקע מחלוקת בנוגע לתשלום דמי תיווך עבור העברתו של הבלם ממכבי ת"א לבולטון. אבו הזהיר מספר פעמים את הבלם ואביו כי אם לא יקבל את מה שלדבריו הובטח לו, הוא יפנה לבית משפט.

אבו: "משפחת בן חיים צריכה לצחצח לי את הנעליים על כך שהוצאתי את טל מישראל לאנגליה ועשיתי ממנו שחקן פרמייר ליג. האנשים האלה הם אנשים מגעילים וכפויי טובה. הם שכחו שאני זה שסידרתי לטל חוזה חלומי בבולטון ממשכורת עלובה של 4000 שקל בחודש במכבי תל אביב. אם לא אני, מי היה שומע על טל בן חיים באנגליה? בחיים הוא לא היה מגיע לשם בלעדיי, וזו התודה שלו ושל אבא שלו. אני עדיין מחכה לעמלה מטל עבור ההעברה שלו לבולטון, עוד לא ראיתי שקל מההעברה הזו".

מהנבחרת נמסר בתגובה כי דרור קשטן איפשר לשחקנים ביומיים האחרונים לארח עד השעה 11 בלילה חברים ובני משפחה בלובי. לאור הארוע המביש החליט קשטן כי מהיום לא יותרו ביקורים במלון. יתרה מזאת, קשטן וההתאחדות ישקלו בעתיד האם למנוע לחלוטין ארוח של קרובים ומקורבים בבתי מלון בהם שוהה הנבחרת.

סאגת המענקים לשחקני נבחרת ישראל הסתיימה אתמול, לאחר שהקפטן [[יוסי בניון]] קיבל את הצעת ההתאחדות. תחילה תיכננו ראשי ההתאחדות לוותר על פרמיות פר משחק, ולקבוע רק מענק עלייה ליורו על סך 50 אלף דולר לכל שחקן, אבל לבסוף הוחלט להמשיך עם השיטה הישנה. בניון הסכים שלא ייחתם הסכם בנוגע למענק על העפלה ליורו, וכי היו"ר הבא של ההתאחדות, אבי לוזון, יחליט על כך בבוא העת.

"העובדה שבניון הפך את נושא המענקים לדבר שולי גרמה לנו ללכת לקראת השחקנים", אמר לוזון, "כי הרי לא התכוונו לתת להם פרמיות פר משחק. בנוגע למענק עלייה, סוכם כי הם יכבדו כל החלטה שתתקבל בעתיד. הלוואי שזו תהיה הבעיה שלנו". ההערכה היא כי עלייה ליורו תבטיח לכל שחקן, בנוסף לפרמיות, עוד 50 אלף דולר. אגב, זה הסכום שמובטח למאמן דרור קשטן בחוזהו במקרה של עלייה לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully