וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה לא משכנעת, אבל מנצחת

14.11.2006 / 7:24

הפנת'רס התקשו בביתם מול טמפה ביי, עברו אותם עם 10:24 וצימקו את הפער מהסיינטס בבית. שבר ביד לפורטיס, ייעדר שלושה שבועות

קרוליינה פנת'רס (4:5) - טמפה ביי באקנירס (7:2) 24:10

זה אולי לא היה יפה, אבל זה היה ניצחון. 149 יארד בשמונה תפיסות של סטיב סמית' יחד עם טאצ'דאון, בתוספת טאצ'דאונים של קישון ג'ונסון ובראד הובר, היקנו לקרוליינה פנת'רס עמדת קריצה חשובה בבית הדרומי של ה-NFC. כמה הפכפך ה-NFL? למרות הפתיחה המצוינת של ניו אורלינס, שמראה הרבה יותר ניצוצות של פוטבול מבריק, הפנתרים נמצאים במרחק משחק אחד בלבד ממנה.

ג'ייק דלהום סיים עם 22 מ-34 ל-240 יארד, כשמנגד ברוס גראדקובסקי זרק ל-173 יארד, וסיים עם טאצ'דאון ואיבוד אווירי. את הטאצ'דאון הוא רשם במסירה לאייק היליארד ברבע הראשון, וזו גם הייתה תוצאת המחצית - 0:7 לבאקנירס.

רבע שלישי טוב, בו שמו הפנת'רס 17 נקודות על הלוח, סגר את הסיפור. תחילה זה היה ג'ון קייסי בשער שדה, ואחר כך קישון ג'ונסון ובראד הובר, שהעלו ל-7:17. הבאקנירס צימקו בשער שדה ל-17:10, לפני שדלהום זרק לסמית' ל-36 יארד וסגר עניין.

חדשות הליגה:

צרות בוושינגטון רדסקינס, שגם כך העונה שלהם לא נראית משהו: קלינטון פורטיס, הרץ האחורי של הקבוצה, שבר עצם בידו בהפסד 27:3 לפילדלפיה. הוא עבר ניתוח ויחמיץ לפחות שלושה שבועות.

קבוצה אחרת שתיאלץ להסתדר בלי שחקן מפתח היא קנזס סיטי, שאיבדה לפחות לשבוע אחד את הטייט אנד טוני גונזאלס. גונזאלס נפצע בכתפו בהפסד 13:10 למיאמי דולפינס.

פטריק קרני, הקיצוני הגנתי המצוין של אטלנטה, לא החמיץ אף משחק למשך 105 משחקים רצופים. הרצף הזה נשבר, לאחר שקרני נפצע בהפסד 17:14 לקליבלנד. הוא סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully