וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצה לתיאטרון בשירות הכח

יואב ויכסלפיש

14.11.2006 / 8:27

ד"ר שולי אלג'ם מלמדת את הסגולים לשפר את הריכוז והתיאום ביניהם, וכבר תרמה לעלייה לליגת העל. ריינהרד עדיין פצוע

לפני שנתיים הופיע במכבי ת"א "המומחה לווינריות" יהודה שנער, ואחרי שנחשב לגימיק נעלם מהזירה תוך כמה חודשים. בעונה שעברה החלה ד"ר שולי אלג'ם למלא תפקיד עם דמיון מסוים בהכח עמידר אחרי קדנציה קצרה בנבחרת האולימפית בתחילת דרכו של גיא לוי.

ד"ר אלג'ם מגיעה מתחום התיאטרון הקהילתי, ומנסה ליישם את המודלים שלה כדי לשפר את הביצועים של הסגולים על כר הדשא. בעונה שעברה זה נגמר בעלייה לליגת העל. העונה הפירות עדיין אינם נראים, אבל מי יודע, הליגה עוד ארוכה.

אלג'ם: "אני לא פסיכולוגית, ולא מאמינה בדיבורים אלא בחוויה. הכישרון של השחקנים מתבטא בתנועה. אני לא גימיק ולא רודפת פרסום ומאוד מאמינה בדרך שלי. זו פעילות שמטרתה להגביר מודעות עצמית ועוצמה אישית של כל שחקן, ובשלב השני המטרות הן גיבוש הקבוצה ושיפור הריכוז והתיאום. השנה אנחנו בעצם מתחילים מהתחלה, כי הסגל השתנה לחלוטין".

שולי מספרת שהגיעה לכדורגל דרך בעלה, ד"ר דוד אלג'ם, רופא הקבוצה והנבחרת האולימפית. היא מדגישה את העובדה שרוב המרכיבים במשחק אינם באחריותה. "אני מקבלת צוות נתון" הוסיפה. "ברור שאני לא מביאה ניצחון אבל לוקחת אחריות על כשלונות".

אלג'ם רואה את הסגולים רצים מדי שבוע ועורכת רישומים במחברת. לדבריה היא בודקת איך הקבוצה מתחילה את המשחק, כדי לדעת עד כמה החימום הועיל, וכן את התיאום הקבוצתי ואת התנהגות השחקנים, כמו למשל אחרי שספגו צהוב או אדום. המאמן אורי מלמיליאן מקבל ממנה דו"חות ומסיק את המסקנות שלו.

בעניין אחר: השוער הגרמני ג'וליאן ריינהרד עדיין לא התאושש מהקרע בשריר וישראל פילוסוף יעמוד ככל הנראה בשער ביום שישי נגד כפר סבא. אדריאן גמאן עלול להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully