וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "נבוא לקחת מנתניה נקודות"

לי בוץ

13.11.2006 / 23:41

קשר הפועל ת"א משדר בטחון לקראת שבת למרות חסרונם של פאאס וחן המורחקים. פאאס סיים האחרון במבדקי הכושר. בוסלב ניצחה בצ'כיה

בהפועל ת"א ממשיכים בהכנות למשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה בשבת. שחקני הקבוצה קיימו היום (שני) שני אימונים, הראשון מביניהם אימון כושר שהועבר על ידי מאמן הכושר רון ציבלין. פרשת חוסר המוטיבציה של חאבייר פאאס ממשיכה להטריד גורמים בקבוצה האדומה, במיוחד לצד העובדה שאת מבדקי הכושר באימון הבוקר סיים הבלם במקום האחרון.

את המשחק בשבת יחמיץ פאאס בכל מקרה, לאור הכרטיס האדום שספג במשחק הליגה מול כפ"ס, ומי שצפוי להחליפו בהופעת הבכורה בהרכב הוא בלם הרכש מהפועל ירושלים, יוסי ביטון. גם טל חן ייעדר מהמשחק בשל עונש הרחקה, מה שיוצר בעיה לא קטנה בהגנה של יצחק שום, שיאלץ להסיט את ואליד באדיר פעם נוספת לעמדת הבלם.

"חן ופאאס הם שני השחקנים הכי חשובים במערך ההגנתי שלנו", הסביר הערב ברוך דגו, "אבל נקווה שהשחקנים שישחקו יעשו את העבודה במקומם. גם בכפ"ס שיחקנו עם באדיר כבלם וזה קצת פגע בנו, אבל אין מה לעשות, צריך להסתדר עם מה שיש".

"זה משחק בית שלנו, עם הקהל שלנו", הוסיף הקשר. "ידוע שמכבי נתניה מתמחה במשחקי חוץ, אבל נבוא מוכנים. זה משחק חשוב מאוד עבורנו, ואנחנו משתדלים שלא להתעסק בנתניה, רק בעצמנו. בתקופה האחרונה אנחנו מציגים כדורגל קצת פחות טוב, אבל נעבוד קשה כל השבוע על מנת לבוא ולקחת את הנקודות".

יריבתה הבאה של הפועל במסגרת הבית המוקדם בגביע אופ"א, מאלאדה בוסלב, ניצחה הערב (שני) את מוסט בליגה הצ'כית 1:2, משערים של ראינוץ' (34) ופקה (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully