וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: דיבורים לחוד ומעשים לחוד

ליאור רדושצקי

13.11.2006 / 19:54

בנבחרת הצעירה מאוכזבים מההתאחדות, שלא עושה הרבה אחרי שראשיה ידעו להצטלם במעמד ההעפלה. בחמישי יחלו ההכנות ליורו

הנבחרת הצעירה תציין את פתיחת קמפיין אליפות אירופה, שתיערך בקיץ הקרוב בהולנד, ביום חמישי, בארוחת ערב חגיגית במסעדת 206. מלבד בן סהר, ששוהה בלונדון, כל 25 השחקנים שלקחו חלק בנבחרתו של גיא לוי הוזמנו למפגש, כולל כמובן שלומי ארבייטמן וגילי ורמוט, שלא נכללו בסגל למשחקים מול צרפת.

במקביל, נקבעו לנבחרת משחקי אימון, הראשון בארץ נגד אוקראינה ב-6 בפברואר, ואחד נוסף מול הבולגרים בחוץ ב-7 במרץ. היום (שני) סגרה הנבחרת משחק אימון נוסף מול קבוצה מהליגה הראשונה בבלגיה. גם משחק עם לגיה ורשה הפולנית נמצא על הפרק.

גיא לוי מתכוון לבחון עוד כ-6 שחקנים, לפני שייאלץ לקבוע סגל של 22 נבחרים שיצאו לאליפות בהולנד. בנבחרת מחפשים בין שחקני ליגת העל בעיקר שוער ושחקן הגנה שיתווספו לסגל.

בינתיים, מאחורי הקלעים, נשמעים קולות אכזבה מאופן התנהלותה של ההתאחדות בכל מה שקשור להכנותיה של הנבחרת הצעירה. למאמן הכושר מאירי סיני ומאמן השוערים ישראל עיני עדיין אין חוזה חדש, ובמצב הזה לא יוכלו להעביר את האימונים הקרובים בחודש הבא. חברי ההתאחדות, שדאגו להצטלם בחגיגות העלייה לאליפות, דוחים בינתיים את הבקשות של ראשי הצעירה לשבת ולסגור עם המאמנים. הסיבה לסחבת בעניין, כרגיל, היא כסף. ההתאחדות מצפה לקבל סכום מהוועד האולימפי על ההישג, ואילו בוועד בודקים אם זה עומד בקריטריונים. בינתיים כאמור הצוות מקצועי לא מוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully