וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות בבדאלונה

14.11.2006 / 12:20

רודי פרננדז בספק למשחק מול מכבי בגלל פציעה במפשעה, אבל יגיע לת"א. בטס ייעדר, ארצ'יבלד בספק, רוברטו דואניאס חתם

מכת פציעות בחובנטוד בדאלונה הספרדית, שתפגוש את מכבי ת"א ביום ה' במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. אנדרו בטס (29, 2.17 מ'), הסנטר האנגלי של הקבוצה, נפצע במשחק הליגה מול ויאדוליד בשבת וייעדר כחודש. רוברט ארצ'יבלד (26, 2.09 מ'), שחקן הפנים הסקוטי, בספק גם הוא.

אבל הבעיה הגדולה ביותר של אנשי בדאלונה היא פציעתו במפשעה של כוכב הקבוצה רודי פרננדז (21, 1.96), שהשביתה אותו מהמשחק מול ויאדוליד. בתחילה סברו בקבוצה הקטלונית כי הפציעה אינה חמורה, אולם מבדיקות רפואיות מדוקדקות שעבר השחקן עלה כי היא רצינית יותר. פרננדז, שקלע עד כה 16.6 נקודות לערב יורוליג ממוצע, נח בימים האחרונים, מה שכאמור מעמיד בספק רב את התייצבותו על הפרקט ביד אליהו. פרננדז, בכל מקרה, ייצא עם הקבוצה לתל אביב.

בעקבות מכת הפציעות והקו הקדמי הדליל, החתימה בדאלונה את רוברטו דואניאס (2.19 מ'), הסנטר הספרדי הענק שהגיע לג'ירונה אחרי מספר עונות בברצלונה.

סאשו אוזבולט ייעדר כחצי שנה

שחקנה של אולימפיה לובליאנה, יריבה נוספת של מכבי ת"א, סאשו אוזבולט (25, 1.91 מ') נפצע בברך ימין, אותה ברך שהשביתה אותו למשך מספר חודשים אשתקד, במהלך משחק הליגה האדריאטית מול סראייבו.

אוזבולט עבר ניתוח אשר היה אמור להשביתו לחודש, אולם הבדיקה הרפואית שלאחריו הבהירה כי הליך ההחלמה ייארך בין ארבעה לשישה חודשים, דבר המעמיד בספק את חזרתו לפרקט בהמשך העונה. אוזבולט שקלע עד כה ביורוליג 15.5 נקודות למשחק מצטרף לרשימת הפצועים של הקבוצה הסלובנית, הכוללת את הרכז אנדר ארסלאן והפורוורד איביצ'ה יורקוביץ'.

עדכון ראשון: 13.11.06, 17:30
עדכון אחרון: 14.11.06, 12:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully