וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הופ: אורי אוזן עשוי להעדר תקופה ארוכה

רומן רוזנבלט

13.11.2006 / 20:00

הפציעות לא עוזבות את הקבוצה. המגן חש כאבים בברכו ופינה עצמו לביה"ח, אבל מקווה להחזיר לאימינים במהרה שטראובר ישחק מול הפועל ת"א

מכבי נתניה המשיכה להתאמן גם היום (שני) לקראת משחק החוץ נגד הפועל ת"א, אך פציעתו של אורי אוזן העיבה על הלך הרוח בקופסה. אוזן, שסובל מקרע במיניסקוס בברכו חש בכאבים, הפסיק את האימון ונסע בעצמו לביה"ח איכילוב כדי לבחון את חומרת הפציעה.

מדובר באותה ברך בה נפצע ונותח, כאשר שיחק השחקן במדי מכבי חיפה. במידה ולא ניתן יהיה למשוך עם הפציעה עד לסיום העונה, יצטרך המגן הימני לעבור ניתוח נוסף באותה הברך, בהקדם האפשרי, דבר שעלול להשביתו לזמן רב. אבישי ז'אנו ששיחק העונה בעיקר כקשר אחורי, צפוי לעלות במקומו של אוזן מול הפועל תל אביב במידת הצורך.

אוזן מצטרף לאורן זיתוני שאינו כשיר מאז המשחק מול מכבי חיפה במחזור הראשון וללירן שטראובר שצפוי להחליט בימים הקרובים לאחר התייעצות רפואית נוספת אם לעבור ניתוח בכתפו או המשיך ולשחק עם זריקות במהלך העונה. השוער נעדר היום מהאימון, אך צפוי לשחק מול הפועל ת"א בשבת. מלבד שטראובר גם הבלם גולן חרמון שעדיין חולה, נעדר מהאימון.

ד"ר מיכל גולדווירט, לשעבר רופאת הקבוצה, בדקה את אוזן בבית החולים איכילוב, ואבחנה קרע קטן במיניסקוס. המגן יקבל מחר (שלישי) חוות דעת נוספת וימשיך בטיפולים. "אני מאמין שבעזרת הטיפולים יהיה בסדר", אמר אוזן. "אני מקווה לחזור לאימונים כבר מחר".

השוער לירן שטראובר קיבל הערב (שני) חוות דעת נוספת מהמומחה לפגיעות כתף, ד"ר מוזס, וזה קבע שבחודש וחצי הקרוב לא יצטרך השוער לעבור ניתוח. במהלך תקופה זו יעבור שטראובר טיפולים פיזיותרפיים כדי לחזק את המקום הפגוע. במידה ולא ייפסקו הכאבים, יעבור השחקן בדיקה נוספת שלאחריה יוחלט על דרכי טיפול אחרות. השוער יעמוד לרשותו של אלי גוטמן למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב.


עדכון ראשון: 13.11, שעה 13:29
עדכון אחרון: 13.11, שעה 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully