וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו וג'ו ג'ונסון שחקני השבוע

13.11.2006 / 23:31

הובילו את יוסטון ואטלנטה לשבוע מצוין. ברווין נייט טוען ששופט קילל אותו. הקינגס מתקרבים לעזיבת סקרמנטו, קירילנקו שוב פצוע

יאו מינג וג'ו ג'ונסון נבחרו לשחקני השבוע ב-NBA בחוף המערבי והמזרחי, בהתאמה. ג'ונסון סיים את השבוע כקלע השני בטיבו בליגה, והפך לשחקן ההוקס הראשון אי פעם שקולע 25 או יותר בששת המשחקים הראשונים בעונה. אטלנטה סיימה את השבוע במאזן 1:2, ונותרה בראש המזרח עם 2:4, המאזן הטוב ביותר שלה מאז 1998/99, וג'ונסון היה האחראי העיקרי עם 29 נקודות ו-4.3 אסיסטים.

הרוקטס של יאו טסו למאזן 0:4 השבוע, עם 29 נקודות משלו ב-55.6 אחוזים מהשדה, אליהם הוסיף 11.3 כדורים חוזרים ו-90.3 אחוזים מהקו. עד כה העונה הממוצעים שלו הם 27.3 נקודות ו-9.6 ריבאונדים, והוא ממוקם שמיני ברשימת הקלעים.

מיליצ'יץ' מקווה לחוזה חדש

* ברווין נייט, רכז שארלוט צפוי להיקנס על ידי הנהלת הליגה אחרי שהורחק מהמשחק מול סיאטל ביום שישי. נייט מצידו, לא התחרט והוסיף שאחד משופטי המשחק, דייויד גאת'רי, קילל אותו ויצר פרובוקציות, שהביאו אותו להשיב ולספוג הרחקה מהמשחק.

* אחד משחקניה הותיקים של מינסוטה טימברוולבס התראיין שלא לייחוס וטען שמאמן הקבוצה, דווין קייסי, לא ישרוד את העונה בקבוצה. יש ניחושים מי אמר? בנוסף, וין בייקר שוחרר מהקבוצה, ונראה שסיים את דרכו בליגה הטובה בעולם. קואץ' קייסי הבהיר כי המהלך אינו קשור לבעיות אלכוהול, מהן כידוע סבל הפורוורד במשך שנים, ואף הובילו אותו להירשם למרכז גמילה.

* דרקו מיליצ'יץ' מקווה שיקבל חוזה חדש מאורלנדו, על סך 60 מיליון דולר. מיליצ'יץ' הגיע לדרום פלורידה מדטרויט, שם מיעט לשחק, אבל עדיין לא זכה לחוזה קבוע ובסוף העונה יהפוך לשחקן חופשי מוגבל. בעזרת 7.6 נקודות ו-5 ריבאונדים במשחק מאז תחילת העונה, מיליצ'יץ' חושב תורם מספיק כדי להיות מולטי מיליונר.

* אנדריי קירילנקו עזב את משחקה האחרון של יוטה בשבת מול מילווקי בגלל נקע ברגל, ולא צפוי לראות מגרש בימים הקרובים. חומרת הפציעה טרם ידועה.

ברוס לי בואן ממשיך למשוך אש

* הליגה החליטה לא להעניש אף אחד מהצדדים בתקרית בין מאמן ניו יורק ניקס איזיאה תומאס והפורוורד של סן אנטוניו ספרס ברוס בואן. כזכור, בואן טוען שתומאס איים עליו בעקבות מהלך בו נפצע סטיב פרנסיס, ולטענתו של זיק בגלל שבואן הכניס את רגלו בכוונה מתחת לפרנסיס בזמן שזה היה באוויר.

* הקינגס מתקרבים לעזיבה של סקרמנטו. בסקר שנערך בקרב תושבי המחוז כ-80 מהם דחו את ההצעה להעלות את המיסים המקומיים בכדי לבנות אולם חדש לקבוצה. ג'ו מאלוף, בעלי הקבוצה, אמר: "השורה התחתונה היא המתקן. הארקו ארינה הוא האולם השני הכי ישן בליגה ואי אפשר להישאר תחרותיים באולם כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully