וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס שומרת מרחק

13.11.2006 / 8:27

המוליכה ניצחה את קילמס 1:3 ושמרה על הפער עם אסטודיאנטס שניצחה באותה תוצאה את ריבר. יוסטון זכתה באליפות ה-MLS

משחקי המחזור החמישה-עשר בליגה הארגנטינאית הגיעו לשיאם אמש (ראשון) במשחק לוהט בין אסטודיאנטס לריבר פלייט בקרב על המקום השני, שהסתיים בניצחונה המוחץ של הראשונה 1:3. היום (שני) הושלמו משחקי המחזור והמוליכה בוקה ג'וניורס לא מעדה מול האחרונה בטבלה, קילמס, כשניצחה 1:3. האלימות בליגה הארגנטינאית שוב פוצצה משחק והפעם בהתמודדות בין אינדפדיינטה לראסינג קלאב.

אסטודיאנטס - ריבר פלייט 1:3

במוקד המחזור עמד המשחק בו אירחה השנייה בטבלה אסטודיאנטס של חואן ורון את השלישית ריבר פלייט לקרב ראש בראש. אגוסטין אלייס העלה את אסטודיאנטס ליתרון 0:1 בדקה ה-16 וליאנרדו בניטז הכפיל את יתרון המארחים בדקה ה-66 כשקבע 0:2. ריבר הצליחה לצמק ל-1:2 בדקה ה-72 משערו של כריסטיאן נאסוטי, אך היה זה דווקא שחקנה פדריקו לוסנהוף שהבטיח את ניצחון אסטודיאנטס כשקבע בשער עצמי 1:3 בדקה ה-81, והשאיר את ריבר במקום השלישי בפיגור שלוש נקודות מאסטודיאנטס ומאמנה דייגו סימאונה.

בוקה ג'וניורס - קילמס 1:3

מוליכת הליגה הארגנטינאית בוקה ג'וניורס שמרה על הפער בפיסגה לאחר שניצחה בביתה את קילמס 1:3. מרטין פאלרמו (דקה 21) ורודריגו פאלאסיו (דקה 50) העלו את המקומיים ליתרון 0:2. סבסטיאן ראסקולדה (דקה 53) צימק ל-2:1, אך מרטין פאלרמו השלים צמד כשכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-77 וחתם ניצחון 1:3 מול האחרונה בטבלה קילמס.

אינדפדיינטה - ראסינג קלאב - הופסק בדקה ה-63 במצב של 0:2

הדרבי בו אירחה אינדפנדיינטה את ראסינג קלאב הופסק בדקה ה-63 במצב של 0:2 לטובת המארחים (דניאל מונטנגרו עם צמד בדקות 7 ו-52). השופט חדל את שטף המשחק בגלל אלימות אוהדים ביציעים, דבר שכיח מאוד לאחרונה בארגנטינה. שופט המשחק הורשיו אליזונדו הודה כי לא היתה לו ברירה אלא להפסיק את המשחק: "ניסינו כמיטב יכולתנו אך לא יכולנו להמשיך כך, מפקד המשטרה במגרש כבר היה מודאג ביותר".

שאר התוצאות:

בלגראנו - חימנסיה חוחוי 1:0

קולון סנטה פה - לאנוס 3:1

רוסאריו סנטראל - ארגנטינוס ג'וניורס 1:2

גודוי קרוז - נואבה שיקאגו 0:4

חימנסיה לה פלאטה - ולז סארספילד 0:2

סן לורנצו - ניואלס אולד בויז 1:2

* בארה"ב זכתה קבוצת יוסטון דינמו באליפות ה-MLS, ליגת הכדורגל האמריקאית, אחרי שניצחה את ניו אינגלנד רבולושן 3:4. משחק הגמר עצמו הסתיים בתוצאה 0:0. בהארכה היו אלה ניו אינגלנד שעלו ליתרון 0:1 בדקה ה-113 משער של טיילור טוולמן, אבל הם לא הספיקו לשמוח הרבה כי כעבור דקה בלבד יוסטון השוותה ל-1:1 משער של בראין צ'ינג. בפנדלים כאמור, המזל הלך לצידם של הטקסנים וגם הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully