וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לקבוצה העשירה במדינה לא יהיה מגרש אימונים?

אסף שקד

13.11.2006 / 12:12

חברת 'נאות בית וגן' דורשת מראשי בית"ר לפנות את מתחם האימונים בתחילת השנה הבאה, ובית"ר לא תספיק בזמן הזה למצוא חלופה נורמלית

לאחר יומיים חופש, חזרו היום (שני) שחקני בית"ר לאימונים מלאים, כהכנה לקראת המשחק מול מכבי פ"ת ביום ראשון. דרק בואטנג, שהחליט בסופו של דבר להישאר בארץ, הגיע לאימון והתאמן כרגיל, אך הבשורה הגדולה יותר מהאימונים בשבוע האחרון הוא חזרתו של ברק יצחקי לאימונים מלאים. השחקן הצעיר שנעדר בחודש וחצי האחרונים מהמגרשים, עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק מול מכבי פ"ת ועל פי כושרו הטוב הוא אף עשוי לקבל מקום בהרכב.

פבריס פרננדז המריא אמש לצרפת, באישורו של המאמן יוסי מזרחי, והוא נעדר מהאימון היום, כשגם מחר הוא לא יתאמן. בכל מקרה, הצרפתי יהיה כשיר למשחק מול מכבי פ"ת.

בית"ר עשויה למצוא עצמה ללא מגרש אימונים

הנהלת בית"ר ירושלים קיבלה בימים האחרונים מסרים מחברת "נאות בית וגן", על פיה היא חייבת לפנות את המגרשים בבית וגן עד ל-1.1.2007. קומפלס בית וגן שנרכש בזמנו על ידי מאיר לוי, ששון שם-טוב ומאיר פניג'ל, הושכר במשך השנה האחרונה לארקדי גאידמק, אך כבר בתחילת ההשכרה ציינה החברה כי בתחילת שנת 2007 תהיה הקבוצה חייבת לפנות את הקומפלס.

בינתיים השקיעה בית"ר כספים רבים על שיפוץ המגרשים, על בניית המגרש הסינטטי ואף לאחרונה חנכה הקבוצה חדר כושר חדש ומשוכלל.
היום אמר גורם בבית"ר על המצב שנוצר: "אכן קיבלנו פנייה מחברת נאות בית וגן, שנצטרך לעזוב את המתחם בסוף החודש הבא. פנינו לעירייה בבקשה לעזרה והעירייה חייבת למצוא רעיון מהיר לנושא, על מנת ש-2,000 ילדים שמתאמנים במחלקת הנוער לא יזרקו לרחוב".

לגבי הרצינות של חברת נאות בית וגן אמר אותו גורם: "כבר קיבלנו מספר פניות מהחברה שביקשה מאיתנו לפנות את המקום במועד שנקבע, אבל הפעם הם נשמעים רציניים ביותר. המצב שנוצר לא נוח בכלל, במיוחד כשאתה באמצע העונה, אבל אני מאמין שביחד עם העירייה ימצא הפתרון הטוב ביותר".

אחד הפתרונות שעומד לפני הנהלת בית"ר הוא הקצאת שטח סמוך לקיבוץ רמת רחל או סמוך לשכונת קריית יובל. גם פתרון זה לא עשוי להיות מהיר ועל מנת שימצאו האישורים הדרושים והקמת מגרשים בסיסיים תצטרך בית"ר להמתין לפחות מספר חודשים. במידה ואכן בית"ר תאלץ לעזוב את בית וגן כבר בחודש הבא, יתכן כי הקבוצה הבוגרת תנדוד לאחר המגרשים במרכז הארץ ואילו יתר הקבוצות במחלקת הנוער יאלצו לנדוד למגרשים ברחבי ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully