וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ייעדר שלושה חודשים, סביולה חודשיים

13.11.2006 / 10:41

גם אדמילסון פצוע וייעדר כ-10 ימים. בארסה פנתה לאלברטו לוקה. ואן ניסטלרוי: "כבר כבשתי רביעיה, אבל הפעם זה היה יחודי"

ליאונל מסי, שיצא אמש באמצע משחק הניצחון של ברצלונה מול סראגוסה (1:3), ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. מיד לאחר המשחק מסי נלקח לבדיקות, בהן התבררה הבשורה הרעה עבור ברסה. מסי נפצע בעצם כף הרגל השמאלית, דווקא אחרי תיקול עדין יחסית של הגנת סראגוסה, שעוד לפני כן במהלך המשחק לא ריחמה על מסי. הקשר הארגטיני עשוי לעבור ניתוח על מנת להתגבר על הפציעה. בנוסף, חאבייר סביולה קרע שריר בירכו הימנית וייעדר ארבעה לשישה שבועות.

עבור בארסה מדובר במכה רצינית, אחרי פציעתו של סמואל אטו, שלא לחזור למגרשים לפני סוף ינואר, מה שמשאיר לה רק חלוץ אחד בסגל, איידור גודיונסן, שלא מגלה כושר טוב במשחקים האחרונים. לאלופת אירופה, כידוע, מחכה משחק גורלי בליגת האלופות מול ברמן, והיא תאלץ להסתדר עם מה שיש לה. שחקן נוסף שנפצע אמש הוא הקשר האחורי אדמילסון, והאבחנה לגביו היא 10 ימים בחוץ.

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, דיבר על ההתעוררות הגדולה של רונאלדיניו אמש: "הכל תלוי ברונאלדיניו, הוא מחליט הכל. הוא היה מאוד עירני מול סראגוסה, נלחם עד הזקה האחרונה. המנטליות שלו היה יוצאת מהכלל".

בעקבות פציעתו של מסי פנה המועדון הקטאלוני לניוקאסל בכוונה לרכוש את חלוצה אלברט לוקה, אשר אינו משחק כמעט בשורות המגפייס מאז הגיע אליה מדפורטיבו לה קורוניה. לוקה תקף הבוקר את ניוקאסל בתקשורת הבריטית וטען כי יעזוב בינואר, במידה ולא יקבל דקות משחק.

אבל עם כל הכבוד לברסה, כוכב המחזור בספרד היה אמש רוד ואן ניסטלרוי מריאל, שכבש רביעיה (1:4) מול אוסאסונה, ואמר בסיום: "זה משחק ייחודי. לפני שנתיים בליגת האלופות מול ספרטה פראג גם כבשתי רביעיה, אבל הפעם זה היה מיוחד. היו לנו אולי חמש הזדמנויות, וכולן הפכו לשערים. יכולנו להבקיע שער נוסף, שלא היה מנותק מהמציאות. המשחק היה מאוד דומה לאנגליה, אוסאסונה היתה מאוד אגרסיבית ומהירה, אבל היתה לנו תשובה לכך. היה לנו חשוב לנצח אחרי ההפסד העצוב לסלטה ויגו. בסיום המשחק הלכתי לדבר עם ריקארדו, שוער אוסאסונה, ששיחק איתי במנצ'סטר יונייטד. אין מה לעשות זה כדורגל, אין חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully