וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסניץ' חולה ולא יגיע

עוזי דן

12.11.2006 / 20:35

חלוץ ורדר ברמן חולה בשפעת ומלאדן פטריץ' ישחק בהרכב קרואטיה מול ישראל. המאמן ביליץ': "ישראל משחקת בצורה פקחית ומסודרת"

איבן קלאסניץ', אחד משלושת החלוצים הבכירים של נבחרת קרואטיה - שהיה אמור להתמודד על מקום בהרכב עם מלאדן פטריץ' - לא יגיע לישראל בגלל שפעת. המאמן סלאבן ביליץ' הזמין במקומו את איגור בודאן מפארמה, שהבקיע אמש שער נגד אינטר. לפיכך, אמור פטריץ' לפתוח בהרכב לצדו של הברזילאי המתאזרח, דודו.

עשרה משחקני הנבחרת התאמנו אתמול בעיירה הסמוכה לגבול הסלובני, והיום יצטרפו אליהם השחקנים שמשחקים מחוץ לקרואטיה. אנתוני סריץ' מפנאתינייקוס יגיע היישר לת"א. המגן הימני, יוזיף סימוניץ', לא התאמן אתמול, אך אמור להיות כשיר למשחק.

"ישראל משחקת בצורה פקחית ומסודרת", אמר אתמול ביליץ' במסיבת עיתונאים. על המטרה של קרואטיה, הוסיף: "המינימום הוא תיקו, אבל המטרה היא להשיג תוצאה טוב מתיקו".

אליושה אסאנוביץ', שחקן העבר שמשמש היום כעוזר מאמן בנבחרת, הביע אתמול דאגה מהעובדה שלקרואטיה כמעט שאין זמן להתכונן יחד: "יהיה לנו אימון אחד מלא של כל שחקני הנבחרת, זה לא מספיק. המזל הוא שהשחקנים מכירים אחד את השני טוב מאוד ויש ביניהם הבנה".

רוברט פרוסינצ'קי, עוד עוזר מאמן - שמשמש כיועץ - אמר בראיון בקרואטיה כי "יש ביטחון עצמי גבוה בנבחרת והמטרה שלנו היא ניצחון, אבל גם תיקו יהיה תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully