וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויקי פרץ לא צריך להתערב בנושאים שקשורים לבנו"

לי בוץ

13.11.2006 / 20:40

שחקני מכבי ת"א לא הבינו מדוע העיר עוזר המאמן לרוסו אחרי שהקשר מחה על תיקול של בנו על מרטינוביץ'. בהמשך נרגעו הרוחות

אימון הבוקר (שני) של מכבי ת"א הצליח לעורר יותר עניין מהרגיל, לאחר ששניים משחקני הקבוצה, עומר פרץ ומילאן מרטינוביץ', החליפו מהלומות במהלך משחקון פנימי שתירגל המאמן אלי כהן.

מי שהפריד בין השניים היה ג'ובאני רוסו, ובדיוק כשנראה היה שהכל נרגע, הגיע הסיבוב השני. הקרואטי מחה על התיקול החריף של פרץ על מרטינוביץ': "למה צריך לשחק בצורה כל כך אגרסיבית?".

הטענות של רוסו לא נעמו לאוזניו של ויקי פרץ, עוזר המאמן ואביו של עומר, שדורש מהשחקנים לגלות אגרסיביות באימון. בחדר ההלבשה הוא פנה לרוסו בדברים קשים: "אתה אשם במצב של הקבוצה, בגללך אנחנו נראים כך". יצוין כי שחקני מכבי לא אהבו את ההתערבות של האבא בנושא רגיש שקשור לבנו. "ויקי לא היה צריך לעשות זאת", אמר אחד השחקנים.

גם רוסו לא אהב, ובטח שלא חשש, וענה לעוזר המאמן שלו: "מי אתה בכלל?". ויקי פרץ ניסה מאוחר יותר להמעיט מהאירוע: "ניפחו את העניין הרבה מעבר למה שהוא היה".

אלי כהן ערך אסיפה עם השחקנים לפני אימון הערב, ודיבר איתם על אותה תקרית. מחר (שלישי) השחקנים ייהנו מיום חופש, והמאמן ביקש מהם "לנצל את הזמן כדי להירגע, ותפיקו לקחים כדי שאירוע כזה לא יחזור על עצמו שוב".

באימון הערב אכן הרוחות נרגעו, והאווירה הייתה טובה. בההנלה החליטו לשכוח את התקרית שהתרחשה בין פרץ ורוסו, כשהאחרון ועומר פרץ התאמנו כרגיל, דיברו ביניהם ונראו מחויכים. ליאור ז'אן נטש את האימון אחרי 20 דקות, והוא סובל מדלקת גרון. באימון עצמו המשיך המאמן אלי כהן להתמקד בחלק ההתקפי, בעיקר בבעיטות לשער. לא נרשמו הכנות טקטיות מיוחדת לקראת המשחק בשבת נגד מכבי הרצליה.

איבן ראזיץ' החולה נעדר משני האימונים.

עדכון ראשון: 13.11.2006, שעה 11:26,
עדכון אחרון: 13.11.2006, שעה 20.40

השיטה של אלי כהן (דוד מרואני, הארץ)

אלי כהן, מאמן מכבי תל אביב, חושש מנפילות מתח כפי שקרה לקבוצתו בהפסד בגביע הטוטו להפועל פתח תקוה (1:0). הפתרון של כהן די מתיש את השחקנים: מבול של אסיפות ושיחות אישיות.

אתמול לפני האימון כינס כהן את השחקנים בחדר הווידאו עם הקלטת ממשחק הניצחון בליגה מול הכח עמידר (0:1) ונזף בהם: "אתם חייבים לעשות יותר תנועה בלי כדור, אחרת לא נגיע למספיק הזדמנויות".

בסיום האימון נלקחו אורי שיטרית ומשה מישאלוף לשיחה אישית בה נמסר להם שהמאמן מרוצה מתרומתם המקצועית והחברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully