וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק לא נרגע

12.11.2006 / 23:59

האיש שהגיע למלחה בקול תרועה לפני שנה הודיע כי הוא מתכוון לרדת מהסכם המימון בגלל ש"אנשי ההנהלה שונאים אותי, ירד החשק"

רק לפני שנה ארקדי גאידמק הגיע לירושלים בקול תרועה, פיזר כספים בהפועל ירושלים ובסופו של דבר התברר שזה היה רק המתאבן לפני רכישתה המדוברת של בית"ר ירושלים. היום, קצת אחרי פתיחתה של עונתו השניה כספונסר הקבוצה, הודיע הטייקון שנמאס לו מהנפשות הפועלות ומהיחס לו הוא זוכה מאנשי ההנהלה, וכי הוא עם הכדורסל גמר.

בראיון ל"חדשות הספורט" אמר הערב (ראשון) גאידמק: "בשבילי זה לא עסק. אני בסך הכל רציתי להביא שמחה לאוהדים ולקדם את שמה של ירושלים בעולם. בשנה האחרונה נתתי 10 מיליון דולר. הבעיה היא שאני לא יכול לעבוד עם האנשים שלהם, אנשי ההנהלה. בפרוייקט האוהלים בניצנים (בזמן מלחמת לבנון השניה) ביקשתי מראשי הקבוצה להביא לשם כמה שחקנים כדי לשמח את האנשים, הם ביקשו ממני 34 אלף דולר בשביל זה. מאז איבדתי את החשק להיות חלק מהקבוצה, זה מעליב אותי".

כשגאידמק נשאל מי האנשים שכל כך העליבו אותו, הוא העדיף לדבוק בשם התואר "ההנהלה". כשנשאל אם זה דני קליין אמר, "זה השם היחידי שאני מכיר בהנהלת הפועל ירושלים". גאידמק נשאל אם הוא זכה ליחס המדובר מכיוון שהתכוון להפוך את קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ל"בית"ר" ואמר: "בסך הכל שאלתי אותם פעם אחת מה דעתם להוסיף את השם בית"ר לפני הפועל". על העובדה שהוא היה אמור להמשיך ולממן את הקבוצה גם השנה אמר גאידמק: "נכון שלחצתי ידיים והבטחתי תמיכה של 5 מיליון דולר. ליו"ר שלהם יש אומץ לצאת לתקשורת ולהגיד עליי דברים. אני מתנצל אבל אין אפשרות לעבוד עם ההנהלה הנוכחית. אני לא רוצה להיות חלק מהקבוצה הזאת כי הם שונאים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully