וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ סיימה את דרכה באירופה

לימור שפיגל

12.11.2006 / 22:13

אלופת המדינה בכדוריד הובסה בגרמניה 37:22 על ידי למגו במשחק הגומלין בגביע האיגוד האירופי וכעת היא תתפנה למאבקי הליגה

אלופת המדינה בכדוריד, מכבי ראשל"צ, סיימה הערב (ראשון) את דרכה בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי אחרי שהובסה בגרמניה על ידי למגו 37:22. כזכור, הגרמנים ניצחו במשחק הראשון בארץ 25:42.


פתיחת המשחק הייתה כולה של הקבוצה הגרמנית, ששיחקה ללא כוכבה, פלוריאן קרמן. השער הראשון נכבש לטובת הגרמנים, סבאסטיאן פרייז מצא בקלות את הפינה של סטראט בדקה ה-1. גל אברהם מייד השיב תשובה והבקיע את שערו הראשון במשחק בדקה ה-2. מכאן ועד לדקה ה- 11, לא הצליחה ראשל"צ להבקיע שער נוסף והגרמנים פתחו בריצה של 0:8, שנעצרה רק בדקה ה-11 עם שער של יוהן רושקה, אחד מתוך תשעת השערים שלו במשחק. ההמשך עד לסיום המחצית הראשונה היה מבחינת "צעד אחד קדימה ושניים אחורה" עבור ראשל"צ. על כל שער של הקבוצה מישראל, הגיבו הגרמנים בשניים, שלושה ואף ארבעה שערים. עד לדקה ה- 27, כאשר יואב נאמן הבקיע את אחד משני השערים שלו במשחק, לא הצליחה ההתקפה של ראשל"צ לסכן את השער הגרמני. מנגד גם ההגנה לא הצליחה לעצור את הענקים הגרמנים. התוצאה, שלוש דקות לפני סיום המחצית הייתה 5:18 ללמגו וראשל"צ נראתה אומללה מאוד לפני שירדה להפסקה בפיגור 20:8.


המחצית השנייה הייתה בבחינת כבוד למכבי ראשל"צ. שלושה שערים מהירים של גל אברהם צימקו מעט את התוצאה, אבל בדקה ה-38 ראשל"צ שוב חזרה לסורה ולא הצליחה להבקיע במשך 4 דקות. הגרמנים עלו ליתרון של 12 שערים בדקה ה-44. תום מטלון, המצטיין של המשחק שנערך בארץ, לא בלט הפעם בראשל"צ. את שערו הראשון הבקיע רק בדקה ה-47. שערים נוספים של רושקה, עמר ומטלון לא עזרו מול המתפרצות של הגרמנים והמהירות של האלגרימסון, פרייז, מושקאי וגם שוורצר הוותיק. תומר יזרעאלי ויניב יוספוביץ, שנכנסו בדקות הסיום, הורחקו ל-2 דקות, מה שלא תרם לאווירה הכללית של הקבוצה.

המשחק הסתיים בתוצאה 22:37 לקבוצה המארחת, דומה מאוד להפרש השערים במשחק הקודם. חניכיו של גלעד מאור יחזרו הביתה אל הליגה שלנו כשהמסע האירופאי מאחוריהם. לצד משחקים מדהימים ללא ביתיות וללא קהל בקוסובו ובאיטליה, צריכה מכבי ראשל"צ להתאושש מהר משני המשחקים האחרונים. כבר ביום שישי מצפה להם משחק לא קל מול הקבוצה הלוהטת של הליגה, אס"א ת"א.



כובשי השערים לראשל"צ: רושקה 9, אברהם 6, נאמן, עמר ומטלון 2 כ"א, בירנבוים 1.

כובשי השערים ללמגו: מושקאי והאלגרימסון 6 כ"א, ג'יקה ושוורצר 5 כ"א, פרייז 4, גריסון, האגמן ובינדר 3 כ"א, באואר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully