וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ארדן זכתה במאסטרס במדריד

12.11.2006 / 20:40

הבלגית הקטנה השלימה שנה נפלאה עם ניצחון 4:6, 3:6 על אמילי מורסמו בגמר, והוכיחה שהיא ראויה לסיים את השנה במקום הראשון

אמילי מוראסמו התייצבה היום (ראשון) לגמר טורניר המאסטרס במדריד בניסיון לשחזר את ניצחונותיה על ז'סטין הנין ארדן בגמרים של אוסטרליה ו-ווימבלדון מוקדם יותר השנה ובשלב הבתים של הטורניר הנוכחי רק לפני יומיים. אך היא כשלה מול הבלגית המצוינת, שרק חזרה בשבוע שעבר מפציעה שהשביתה אותה לחודשיים, והוכיחה שהיא ראויה לסיים את השנה במקום הראשון בעולם.

הנין ארדן הייתה הראשונה להשיג שבירה במערכה הראשונה. הצרפתייה נלחמה והצליחה לרשום שבירה משלה ולהשוות ל-4:4, אבל בדיוק אז שברה הנין ארדן בשנית, ובמשחקון הבא היא שמרה על ההגשה כדי לסגור את המערכה בניצחון 4:6. גם במערכה השנייה החליפו שתי הטניסאיות שבירות זו עם זו, אבל במצב של 3:3 השיגה הנין ארדן נקודה חשובה שהעניקה לה יתרון 3:4 ומומנטום עצום, אותו היא ניצלה כדי לקחת את שני המשחקונים הבאים ולסגור עניין עם 3:6 במערכה השנייה ועוד גביע לארון.

הזוכה המאושרת אמרה בסיום: "אני מאוד נרגשת, כי לא היה לי קל בשבועות האחרונים. כל כך רציתי את הניצחון הזה עד שאני לא יכולה לתאר את הרגשות שלי כרגע. המפתח לניצחון היה להבין את הטעויות שלי מהמפגש עם מוראסמו ביום שישי וללמוד מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully