וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בגרמניה

12.11.2006 / 20:35

שטוגארט ניצחה את האנובר 1:2 אחרי פיגור ועקפה את ורדר ברמן בראשות הבונדסליגה, נקודה מעליה. במשחק נוסף: אאכן-נירנברג 1:1

בשני משחקים שהשלימו את המחזור ה-12 בבונסדליגה ניצחה שטוטגארט בחוץ את האנובר 96 1:2 ועקפה את ורדו ברמן בראש הטסלה כשהיא עם 24 נקודות בעוד לברמן 23. נירנברג, שנחלה שני הפסדים רצופים, חזרה למסלול התיקו אחרי 1:1 מול אאכן.

האנובר - שטוטגארט 2:1

בשבוע שעבר יצאו המארחים למשחק חוץ באליאנס ארינה נגד באיירן וגנבו ניצחון 0:1. היום (ראשון) הם רצו לקלקל לשטוטגארט את הניסיון לעלות למקום הראשון. בדקה ה-13 יאן רוזנטל מהאנובר הדהים את האורחים והעלה את האנובר, שממוקמת מתחת לקו האדום ליתרון. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה ותומאס היצלברגר קבע שיוויון. חמש דקות אחר כך הושלם המהפך במשחק וגם בצמרת עם שער של ג'רונימו קאקאו 54. שטוטגארט עוקפת את ברמן, שהפסידה לדורטמונד ביום שישי בבית, ועולה למקום הראשון. מה שקצת העיב על השמחה זה ההרחקה בדקת הסיום של כובש השער הראשון, תומאס היצלברגר.


אאכן - נירנברג 1:1

נירנברג פתחה את העונה בצורה מוזרה. היא פתחה עם שני ניצחונות אחר כך עשתה 7 תוצאות תיקו, לא פחות, ואז הגיע שני הפסדים. היום (ראשון) היא עצרה את רצף ההפסדים וחזרה למסלול התיקו מול אלמיניה, למרות שהיא מאוד קרובה לניצחון. תומאס גאלאסק העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-29. בדקה ה-70 ניקו הרזיג הורחק אצל אאכן, מה שלא מנע מהם להשוות בדקה ה-90 כשריינר פלאשנרייך כבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully