וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון ישחק מול קרואטיה

לי בוץ

12.11.2006 / 18:35

שחקנה של ווסטהאם נחת בארץ ונסע היישר לצילום בבית החולים, שם אובחן לו קרע חלקי ברצועה, שלא ימנע ממנו לשחק. דוידוביץ' בסגל

ברני ארדוב

נבחרת ישראל פתחה הערב (ראשון) את השבוע הגורלי שבמרכזו, ביום רביעי בערב, היא תתמודד מול קרואטיה. השוער ניר דוידוביץ' החליט בסופו של דבר להישאר בסגל למרות הפציעה ובמידת הצורך הוא יקבל זריקות לשיכוך הכאבים. עידן טל, יוסי בניון וטל בן חיים נחתו בנתב"ג היישר ממחזור אתמול בפרמיירליג. בן חיים וטל הצטרפו לחברים מהנבחרת, בניון נסע למלון והיישר משם לבית החולים "איכילוב" בתל אביב לצורך איבחון הפציעה אותה הוא סוחב מהפסדה של ווסטהאם למידלסברו. האיבחון הוא קרע חלקי בשריר ברצועה הצולבת, לא משהו שימנע מבניון לפתוח בהרכב מול קרואטיה. דודו אוואט ינחת רק מחר (שני). מתוך הליגיונרים שנחתו היום רק קלמי סבן ערך אימון מלא בעוד עידן טל וטל בן חיים ששיחקו אמש בליגה האנגלית ערכו אימון שחרור קל.

כ-50 אוהדים נכחו באימון ביניהם עלווית שטראוס, אשתו של רוברטו קולאוטי. קשטן תירגל משחק אימון פנימי בו לא תורגל ההרכב הראשון. שורה אובארוב שיחק כשוער, כשניר דוידוביץ' תיפקד כשחקן שדה באימון, שהתנהל באווירה מחוייכת.

שאול אייזנברג התייחס לגבי הפציעה של הקפטן: "ליוסי יש קרע חלקי בשריר. הדוקטור אמר כי זו פציעה מתמשכת ולא חדשה וכי אחרי יום רביעי ייתכן שיוסי יזדקק למנוחה ארוכה יותר. הצוות המקצועי יעשה את כל המאמצים על מנת להכשיר אותו למשחק. רוסונבסקי מאמין כי הוא ישחק". דרור קשטן יערוך שיחה עם ד"ר מרק רוסנובסקי בה ייקבע משטר אימונים מיוחד לקפטן.

ניר דוידוביץ' אמר לפני האימון: "יש לי שלושה ימים לדון עם הצוות הרפואי לגבי המצב שלי ואני מאמין שאמצא את הדרך לשרת את הנבחרת על הצד הטוב ביותר. בכל מקרה, אני אהיה מרוצה כשהנבחרת תהיה מרוצה. כמעט 10 שנים אני בנבחרת ונתתי הכל כדי להיות שייך לכאן, זה כבוד גדול בשבילי. בכל פעם שהייתי צריך לעלות עם זריקות עשיתי זאת, ואם אצטרך אעשה גם הפעם. הדבר היחיד שמרתיע אותי הוא שמדובר בתהליך כואב ולא פשוט, אבל אני מאמין שאמצע דרך לתמרן ולעבור את המשחק בשלום".

מיכאל זנדברג: "על הנייר, נבחרת קרואטיה עדיפה עלינו. אנחנו הולכים לשחק מול הנבחרת הטובה בבית, אבל לנו יש את הקהל ואיתו ננסה להתעלות. להתעלות זה אומר להוציא נקודות בהתאם להתפתחות המשחק. יכול להיות שאהיה מאושר מתיקו ויכול להיות שלא". לגבי כושר המשחק שלו: "אני מרגיש טוב ובטוח בעצמי וביכולת שלי ומקווה לתרום מה שאני יכול".

טל בן חיים: "כל משחק יכול לקבוע וכל משחק הוא גורלי. אנחנו הולכים לשחק מול איצטדיון מלא בקהל שלנו ואני מאמין שנקבל דחיפה אדירה של אוהדים. אנחנו רוצים לנצח בשבילם. חשוב מאוד שלא נספוג, כי יש לנו שחקנים מצויינים בקו הקדמי שיכולים להכריע את המשחק בכל רגע נתון". על הפציעה שלו בבולטון: "אני מרגיש בסדר גמור, המכה היא ביד ואני לא שחקן כדורסל".

עידן טל אמר אחרי האימון: "קרואטיה במומנטום ממש טוב, אבל גם אנחנו נבחרת טובה וקשה בבית. לא מחכה לנו משחק פשוט בכלל, אולם גם להם לא יהיו חיים קלים. הם אמנם נבחרת טובה ומסוכנת, אבל אני לא יכול לומר לפני המשחק שאני חותם על תיקו.

על המומנטום האישי שמגיע השחקן אחרי המשחק המצוין שלו אמש (שבת) במדי בולטון מול שפילד יונייטד בו בישל והצטיין אמר טל: "אני לא חושב שזה משנה. לפני המשחק נגד רוסיה כמעט ולא שיחקתי בליגה. אני עובד קשה ויודע לעשות הפרדה בין הקבוצה לנבחרת. יש הבדל כי לא משנה כמה אתאמן אין כמו משחק, אבל יש לי הרבה ניסיון, עברתי את זה גם כשהייתי צעיר וכשאתה בא מוכן ומרוכז אפשר לעשות את העבודה".

כשנשאל הקשר לגבי געגועיו ליניב קטן, אמר: "אני מתגעגע לכל שחקן טוב". למרות המשחק המצוין של טל, נפוצו שמועות כי הוא יעשה דרכו חזרה לארץ בחלון ההעברות הקרוב, שייפתח בינואר, כשנשאל טל על העניין אמר: "השאלה לא לעניין ולא במקום. זה לא משהו שמעניין אותי כרגע, אלא רק הנבחרת".

בהתאחדות לכדורגל מוסרים שלמעלה מ-30 אלף איש כבר רכשו כרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully