וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתי לאינטר יש מזל של אלופים?

12.11.2006 / 23:24

חיכתה עד הדקה ה-90 כדי שחוליו קרוז יכבוש בניצחון 1:2 נגד פארמה. פאלרמו הביסה את טורינו 0:3. סיינה-רג'ינה 1:0

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) עם ניצחונה של רומא על מילאן 1:2 וניצחונה של פיורנטינה על אטאלנטה 1:3. היום (ראשון) הושלם המחזור עם שמונה משחקים. פאלרמו עלתה למקום הראשון, עם ניצחון על טורינו 0:3. אינטר, ששיחקה במשחק המאוחר של המחזור הייתה צריכה לנצח את פארמה כדי לחזור לראשות הטבלה והיא עשתה זאת עם המון אופי עם שער בדקה ה-90 וניצחון 1:2 על פארמה. לאציו הביסה את אודינזה, הפתעת העונה, עם חמישייה באולימפיקו. העולה החדשה, קטאניה, גברה על יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, ליבורנו, וכבשה את המקום השישי בטבלה. רג'ינה, האחרונה בטבלה, הדהימה את סיינה, הרביעית, עם 0:1 בחוץ.

פארמה - אינטר 2:1

הנראזורי יצאו לאניו טרדיני, מגרשה הביתי של פארמה, שממוקמת במקום ה-14 בידיעה שהם חייבים לנצח כדי לחזור למקום הראשון בטבלה אחרי הניצחון של פאלרמו. זה התחיל טוב עם שער של החלוץ השבדי זלאטאן איברהימוביץ', שכבש כרבע שעה מן הפתיחה, אך 11 דקות מאוחר יותר איגור בודאן הישווה. עד הדקה ה-90 זה נראה שאינטר הולכת לאבד רת המקום הראשו, אך חוליו קרוז, האס המצוין שיש למנצ'יני על הספסל כבש את שער הניצחון הדרמטי והראה כי לאינטר יש מזל של אלופים.


פאלרמו - טורינו 0:3

הסיצילאנים ממשיכים לשקוע בחלום הורוד שלהם. היום (ראשון) הם הביסו את טורינו ועלו למקום הראשון בטבלה לפחות עד משחקה של אינטר. יוג'ינו קוריני בדקה ה-43, דויד די מיקאלה בדקה ה-69 וקרארבליו דה אוליברה בדקה ה-79 עשו את החגיגה מושלמת.

סיינה - רג'ינה 1:0

מה יכול להיות יותר קל מאשר משחק בית מול נועלת הטבלה כדי להשיג שלוש נקודות ולהמשיך להיצמד לחלק העליון של הטבלה? מסתבר שלסיינה זה דווקא היה קשה. 70 דקות הקבוצות לא הצליחו לכבוש עד שהאורחים קיבלו פנדל ורונאלדו ביאנצ'י כבש והביא על סיינה הפסד מביש.

לאציו - אודינזה 0:5

האורחים הגיעו למשחק לא קל באולימפיקו, אבל מפלה כזאת הם לא ציפו לחטוף. התכולים, שפתחו את העונה עם מינוס שלוש צמצמו את הפער מהם בטבלה לנקודה וממוקמים במקום ה-12 עם 12 נקודות, מקום אחד מתחת לאודינזה, שנוחלת הפסד שני רצוף בליגה.

תומאסו רוקי פתח את החגיגה בדקה ה-33 וסגר אותה בדקה ה-82 עם שער ענק כאשר הוא רץ כחצי מגרש, חתך את כל הגנת אודינזה והקשית מעל השוער. סטפאנו מאורי תרם גם צמד משלו 41 ו-74. מסימו אודו השלים עם שער בדקה ה-78. פליפה דל באו מאודינזה הורחק בדקה ה-77.


קטאניה - ליבורנו 2:3

בשבוע שעבר נפוץ גל שמועות בליבורנו שטען כי אם הקבוצה תפסיד אזי המאמן, דניאלה אריגוני, יודח. החניכים שלו התאמצו וניצחו את אודינזה. היום, שבוע אחרי הניצחון, הם אולי שכחו את האיום והפסידו לעולה החדשה. קטאניה פתחה ועלתה ראשונה על הלוח עם שער של ג'ונתה ספינסי בדקה ה-35. ליבורנו עשתה מהפך כשאיברהימה באקאיוקו, שכבכש את שערה ניצחון בשבוע שעבר, הישווה סמוך לסוף המחצית הראשונה. בדקה ה-60 סרג'יו פאוליניו השלים מהפך, אבל קטאניה הישוותה כעבור דקה משערו של פאביו קאסרטה 61. בדקה ה-90 השלים ג'ורג'יו קורונה את המהפך של המקומיים כדי לעשות ניצחון ענק.

במשחקים נוספים:

אסקולי - אמפולי 1:0
לאמפולי: אנטוניו בוצ'ה 7.

סמפדוריה - קייבו 0:3
לסאמפ: אמיליאנו בונאצולי 19, פאביו קוואגליארלה 28 ו-36.
פדריקו קוסאטו מקייבו הורחק בדקה ה-48.

מסינה - קליארי 2:2
למסינה: ניקולס אנדרס קורדובה 35, כריסטיאן ריגאנו 64. לקליארי: מאורו אזפוזיטו 53, דניאלה קונטי 90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully