וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר יכול להיות רגוע

12.11.2006 / 19:52

החניכים של המאמן הצרפתי של ארסנל לא נתנו לו הפעם סיבה להתעצבן ומחצו את ליברפול 0:3. טוטנהאם הפסידה 3:1 לרדינג

שבוע לאחר ההפסד המתסכל לווסטהאם באפטון פארק, חזרה הערב (ראשון) ארסנל למסלול הניצחונות עם 0:3 מרשים על ליברפול, שהגיעה לאצטדיון האמירויות עם שלושה ניצחונות רצופים (שניים בליגה ואחד בליגת האלופות). בדקה ה-14 מצא חלוץ ליברפול פיטר קראוץ' את הרשת של אלמוניה, אבל השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. התותחנים התעוררו בדקה ה-41, כשמתיו פלאמיני הצרפתי קיבל מסירה מססק פברגאס לאחר מבצע אישי נהדר של חלב באגף ימין, ושלח מקרוב לרשת. בדקה ה-55 סידר רובין ואן פרסי את לקולו טורה את השער השני, ובדקה ה-80 הרים ההולנדי קרן מדויקת לראשו של וויליאם גאלאס שנותר חופשי לחלוטין ונגח את השלישי.

בעקבות הניצחון דילגו התותחנים למקום השלישי בטבלה, עם 10 נקודות פחות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, אבל עם משחק חסר. ליברפול, שכבשה רק שער אחד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמייר ליג, נשארה במקום התשיעי.

רדינג שברה את הרצף של טוטנהאם

טוטנהאם קיוותה להשיג הערב את משחקה ה-11 ברציפות ללא הפסד, אבל זה נגמר בהפסד 3:1 לרדינג והרצף הלך. התרנגולים, שרק בשבוע שעבר ניצחו את האלופה צ'לסי, פתחו טוב במשחק החוץ ועלו ראשונים ליתרון מפנדל מוצלח של רובי קין בדקה ה-24. ניק שורי וסטיב סידוול ניצלו טעויות הגנה של טוטנהאם וקבעו מהפך עוד לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה. 11 דקות לסיום, קווין דויל כבש את השלישי לרדינג וסיכם את הניצחון הגדול ביותר שלהם העונה, שהעלה אותם למקום ה-11, אחד מעל לטוטנהאם.

* אם המשחק היום לא הספיק לרפא בניטז, תהיה לו הזדמנות נוספת לפגוש את ארסנל ברבע גמר גביע הליגה. יתר משחקי רבע הגמר שנקבעו היום - ניוקאסל מול צ'לסי, טוטנהאם מול סאות'אנד וצ'רלטון מול וויאקומב. המשחקים יתקיימו בעוד חודש.

* סלטיק ניצחה הערב בפעם העשירית ברציפות בליגה הסקוטית, 1:3 את סט. מירן, בזכות שלושער נדיר של תומאס גראבסן. הירוקים של גורדון סטראכן פתחו פער של 15 נקודות מהיריבה השנואה ריינג'רס.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully