וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחתים שלושה-ארבעה שחקנים טובים בינואר"

12.11.2006 / 15:23

קלדרון מספר על תוכניותיה של ריאל. קסאנו שב לסגל, היירו למועדון. אינטר הציעה 90 מיליון יורו, פלוס את אדריאנו, בעבור מסי

נשיא ריאל מדריד רמון קלדרון הבטיח לאוהדים בסנטיאגו ברנבאו כמה החתמות גדולות בחלון ההעברות של ינואר. "אני מתכוון להביא שלושה-ארבעה שחקנים טובים מאוד", אמר האיש שהצהיר שיביא את קאקה ורובן בקיץ, ונכשל. "הכיוון הוא כמה מהשחקנים הצעירים המבטיחים שיש בעולם כיום. הם יעזרו להכניס זריקת מרץ לקבוצה כולה".

השמות הפופולריים ביותר כרגע בבורסת ההימורים הם גונזלו היגואין מריבר פלייט, פרננדו גאגו מבוקה ג'וניורס ופיליפ מאקסס מרומא. קלדרון גם הודיע שהבלם האגדי פרננדו היירו יצטרף לצוות האימון של הקבוצה, שם "יעזור לנו מאוד. זו תוספת חשובה מאוד". היירו נזרק על ידי הנשיא הקודם פלורנטינו פרז יום אחד בלבד אחרי התואר האחרון שחגגו בברנבאו, האליפות של 2003, שהושגה במחזור האחרון.

עוד חדשות מפתיעות מריאל מגיעות מגזרת אנטוניו קסאנו, שהוחזר על ידי המאמן פאביו קאפלו לסגל, בדיוק בזמן כדי למלא את מקומו של רונאלדו הפצוע. קסאנו קילל את מאמנו באחד האימונים, ורק בשבוע שאמר הוא התבטא בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כשאמר: "מעולם לא ביקשתי סליחה מהיום שנולדתי, ולא אבקש סליחה עד יום מותי". אז כנראה שמשהו באידיאולוגיה של האיטלקי השתנה במחי שלושה ימים, כי קאפלו טוען כעת שההתנצלות הגיעה גם הגיעה.

"בשבת בבוקר הוא ביקש סליחה מחבריו לקבוצה וגם ממני, וכעת הוא בסגל", אמר דון פאביו. "הוא לא חזר בגלל הפציעה של רונאלדו, וביקש סליחה לפני שגילינו על מצבו של רונאלדו. מבחינתי כל נושא קסאנו ירד מהפרק. הוא עשה את הדבר החכם, כי כשעושים טעות צריך להכיר בכך".

אינטר חמה על מסי

ה"קוריירה דלה סיירה" פירסם אתמול (שבת) שנשיא אינטר מאסימו מוראטי מוכן לשלוח את אדריאנו לקאמפ נואו, עם מזוודה מלאה ב-90 מיליון יורו, רק כדי לקבל בתמורה אחד, ליאונל מסי. בעיתון נכתב כי הסכום העצום יחייב את ראשי בארסה לחשוב, במיוחד את ז'ואן לפורטה, שעומל על שדרוג חוזהו החדש של רונאלדיניו, שדורש משכורת של 12 מיליון ליש"ט לשנה, לאור ההתעניינות ההולכת וגוברת בשירותיו מצד קבוצות היבשת. בנוסף, נכתב שם כי ייתכן כי בקטלוניה יחפשו בינואר מחליף לאטו הפצועה, זאת בניגוד לפרסומים בספרד כי הקמרוני מתאושש מהר מהצפוי.

מאמן אינטר רוברטו מנצ'יני קרא את הידיעה, והחל להלל את הכשרון הארגנטינאי של בארסה. "יש הרבה שחקנים טובים בעולם, אבל אין ספק שהנשיא מוראטי לא טעה כשסימן את מסי כמטרה", אמר. "הוא שחקן מופלא, וכל כך צעיר, כך שיש לו עוד הרבה מקום לשיפור. הוא פנטזיה של כל מאמן".

עוד מברצלונה: לפורטה מתכוון להציע לחריסטו סטויצ'קוב תפקיד מרכזי במועדון, כעוזר של חברו לשעבר מהדרים טים והמנהל המקצועי, צ'יקי בגיריסטיין.

מעמדו של סטויצ'קוב כמאמן נבחרת בולגריה אינו יציב במיוחד, לאחר שמספר שחקנים הודיעו על פרישה מהמדים הלאומיים כל עוד הוא עומד מאחורי הקווים. בבארסה, לעומת זאת, מאוד מעריכים את הכישורים שלו, ורוצים לראות אותו עובד כסקאוט. לפני שקיבל את תפקידו בבולגריה, שימש חלוץ העבר הגדול כמאמן החלוצים הצעירים של המועדון.

חדשות נוספות:

* אקס ברצלונה, הנריק לארסון, זכה אתמול (שבת) בגביע השבדי במדי הלסינגבורג, אחרי ניצחון 0:2 בגמר על גפלה. זהו התואר הראשון של הקבוצה מאז 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully