וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ממשיכה לאכזב

11.11.2006 / 23:06

הצ'ה אספו רק ארבע נקודות מתשע אחרי התיקו 1:1 בחוץ מול אתלטיק בילבאו. אתלטיקו מדריד התאוששה מתקופה רעה וגברה 1:3 על ויאריאל

המחזור העשירי בספרד נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. בראשון התאוששה אתלטיקו מדריד מהתקופה הרעה שלה וגברה על קבוצה פצועה אחרת, ויאריאל, מה שאיפשר לה לדלג מעליה בטבלה ולטפס למקום השישי. במשחק השני המשיכה ולנסיה במומנטום השלילי שלה, כשלא השכילה לנצח בבילבאו את אתלטיק החלשה מהתחתית.

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 1:1

בשלושת המשחקים האחרונים אספו הצ'ה רק ארבע נקודות ליגה מתוך תשע האפשריות, אבל הפעם נראה היה שהם התגברו על בעיית פציעות וגם על העובדה שדויד וייה נזרק מאימון השבוע ושיתופו הוטל בספק (לבסוף פתח בהרכב).

פרננדו מוריינטס כבש בדקה ה-44 את השער הראשון במשחק, אחרי בישול של מיגל הפורטוגלי. ולנסיה כבר חשבה שחזרה למסלול הניצחונות, אבל שער של פרננדו יורנטה בדקה ה-90 השבית אצלה את השמחה. חדשה טובה הגיעה לולנסיה בדקה ה-86, אז נכנס רובן בראחה כמחליף אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, וזכה לתשואות רמות של הקהל במסטאייה.


אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:3

אתלטיקו מדריד אירחה את ויאריאל, אחרי שזו חלפה על פניה בשבוע שעבר. ה"אס" דיווח השבוע שאצטדיונם של הקולצ'יונרוס, הויסנטה קלדרון, נמכר לעיריית מדריד, אבל בינתיים חניכיו של חאבייר אגירה הוכיחו שהם הבעלים הטבעיים של המקום. דווקא הצוללת הצהובה היתה זאת שפתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מוקדם משער של פבריציו פואנטס (13), אבל אתלטיקו מדריד לא נבהלה והמשיכה לשלוח קדימה שחקנים רבים. חוזה זה קאסטרו (36), פרננדו טורס (45 פנדל) וסרחיו אגוארו (64) דאגו שזה ישתלם לה. חוזה מארי (71) הורחק לויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully