וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לפרגוסון: בלום פיך

12.11.2006 / 13:59

קרבות המאמנים באנגליה מסרבים לגווע: הפעם מאמן צ'לסי תוקף בעקבות האשמות ליחס מועדף מהשופטים. דייויד מויס תובע את ווין רוני

קרבות הילדים של המאמנים האנגלים מסרבים לרדת מהכותרות, והפעם ז'וזה מוריניו הוא זה ששולח את החיצים שלו לכיוונו של אלכס פרגוסון, ובעצם אומר לו שיבלום את פיו, לאחר שפרגי האשים את יו"ר איגוד השופטים קית' האקט ביחס מועדף לצ'לסי.

האקט הזמין את מוריניו לפגישה אחרי ההפסד מעורר המחלוקת של צ'לסי לטוטנהאם, וסיר אלכס כינה זאת "מגוחך לחלוטין", ושאל "האם הם יזכו כעת ליחס מועדף בגלל שהייתה נגדם טעות שיפוט?".

מוריניו לא התבייש להוציא מן האוב אירוע שהתרחש לפני שנתיים, אז שער חוקי של טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד לא אושר. "אם היו פוסלים ליריבה שלי שער למרות שהכדור חצי את הקו בשני מטרים, לא הייתי מדבר שנתיים", אמר המאמן הפורטוגלי הבוגר, ואז עבר להכניס עוד איזו קטנה על הפנדל המפוקפק שהוענק לשדים האדומים בשבוע מול פורטסמות', במשחק אותו ניצחו 0:4. "ואם הייתי מקבל פנדל מיד בדקה הראשונה, במהלך שהרג את היריבה, אז לא הייתי מדבר שנה שלמה".

בקשר לפגישה עצמה עם אותו האקט, ז'וזה טען כי זו פגישה שבה כל מאמני הפרמיירליג יכולים לנכוח. "אני לא יודע אם פרגוסון היה בפגישה הזו. אולי הוא היה באחת אחרת בצפון", ניחש.

עוד מצ'לסי: הבלם ג'ון טרי יהפוך לכדורגלן האנגלי העשיר ביותר אי פעם, מיד אחרי שיחתום על חוזה חדש בו ירוויח 27 מיליון ליש"ט בארבע שנים, אותו חוזה שהוצע גם לפרנק למפארד. אם אתם תוהים כמה זה יוצא לשבוע (בטוח שתהיתם), אז 130 אלף ליש"ט כל שבעה ימים. לא רע בכלל, לא רע בכלל. אפילו טוב יותר מרוב העבודות שיש בשוק.

קפטן הכחולים בן ה-25 יעקוף בכך את ה-125 אלף לשבוע שאיתו נאלצים להסתפק מיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו המסכנים. עכשיו אתם בטח יודעים מי יזמין את החבר'ה לארוחות צהריים עסקיות בלונדון. החוזה של טרי אמור היה לפוג בעוד שנתיים, אבל הבלם אמר כי הוא מעוניין לסיים את הקריירה שלו בסטמפורד ברידג'.

בין לבין, גם דידייה דרוגבה חתם על הארכה (כולה 20 מיליון ליש"ט לארבע שנים), אותה חגג עם שלושער ב-0:4 על ווטפורד.

רוני נגד מויס

יש עוד ריב אחד מתוקשר בפרמיירליג, וזה בין ווין רוני לבין מאמנו לשעבר באברטון דייויד מויס, שהחליט להגיש תביעה נגד חלוץ מנצ'סטר יונייטד, בעקבות דברים שכתב באוטוביוגרפיה שלו "עד כה בחיי".

"ווין, כמו גם המוציאים לאור והסופר קיבלו את התביעה לידיהם", אמר מקורב לחלוץ הצעיר. "נראה שזה יילך עד הסוף. אף אחד לא מודאג כי כולם עומדים מאחורי מה שכתוב בספר. מעולם לא הגיש מאמן תביעה כזו נגד שחקן, ואנחנו נילחם בבית המשפט".

מויס טוען כי תדמיתו נפגעה מהטענות שהוא זה שבגללו רוני עזב את גודיסון פארק, ומהרמיזות שהמאמן הדליף פרטים על חייו האישיים של השחקן.

חדשות נוספות:

* מאמן לידס דניס וויז הופתע לגלות שמנצ'סטר יונייטד לא פוסלת את אפשרות המכירה של החלוץ בן ה-26 אלן סמית', שכידוע בילה שנים נאות בלידס. קארדיף, המוליכה של ליגת הצ'מפיונשיפ החלה במגעים בעניין, אבל וויז מקווה שההיסטוריה המשותפת תעשה את שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully