וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול המכללות השתגע לגמרי

יובל גפן

12.11.2006 / 12:45

באחת השבתות היותר מטורפות הפסידה טקסס לקנזס סטייט, אובורן לג'ורג'יה וקליפורניה לאריזונה. פלורידה התקשתה מול דרום קרוליינה

מחזור מטורף לגמרי במכללות, שכמו תמיד מספקת את הסחורה בגדול, והפעם עם ריבית. בוא נראה מה היה לנו כאן. המדורגת 3 לואיוויל? הפסידה לראטגרס. המדורגת 4 טקסס? הפסידה לקנזס סטייט. המדורגת 5 אובורן? הפסידה לג'ורג'יה. המדורגת 8 קליפורניה? הפסידה לאריזונה. אתם בכלל מבינים מה קרה כאן? המחזור הזה מסתיים עם לא פחות מ-7 קבוצות מדורגות שמפסידות, 4 מתוכן מהטופ-10, ולא פחות מ-7 משחקים מסתיימים ב-3 נקודות הפרש ומטה. במקרה של טקסס, אובורן וקליפורניה, ההפסד הזה ימנע מהם את הסיכוי להיכנס לריקוד הגדול. פלורידה מנצחת בשיניים את ספורייר ומשאירה לעצמה סיכוי להיכנס לריקוד הגדול ההוא, ורק מישיגן ואוהיו סטייט ממשיכים לנצח בגדול, ומתחילים להתכונן למשחק הגדול ביניהן בשבת. סוגרים מחזור.

ורק אוהיו סטייט ומישיגן מטיילת

המדורגת 1 אוהיו סטייט הביסה את נורת'ווסטרן 10:54

אחרי הכמעט מעידה של השבוע שעבר, זה היה די צפוי שאוהיו סטייט לא יגיעו שאננים למשחק. היה חשוב שם להראות לכל המפקפקים שהם על באמת, שהכל עובד שם כשורה. ה-54 נקודות של הבקאייז היו הכי הרבה שהם שמו על הלוח מאז 1996. טרוי סמית' חזר לעצמו עם ארבעה טאצ'דאונים ב-12 מ-19, בדרך ל- 185 יארד. על הקרקע לא היה זה רק אנטוניו פיטמן לשם שינוי. למלאכת נשיאת הכדורים הצטרף אליו הפרשמן כריס וולס שרץ 11 פעמים ל-99 יארד ונגיעה באזור הצבע. פיטמן עצמו רץ 19 פעמים ל-80 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 2 מישיגן ניצחה את אינדיאנה 3:34

גם מישיגן מוכנה למפגש הגדול נגד אוהיו סטייט בשבוע הבא. עושה הרושם שכל היחידות שם מחוברות, ורק נשאר לטוס לאוהיו ולראות מי הקבוצה הכי טובה בליגה. אצל הוולברינס היה זה סטיב ברסטון בתפקיד המוציא לפועל התורן. ברבע השני הוא תפס מסירה לטאצ'דאון של 62 יארד מצ'ד הני, ובתחילת הרבע האחרון הוא החזיר פאנט לטאצ'דאון של 83 יארד. צ'ד הני היה טוב כשסיים עם 11 מ-15, ל-159 יארד, 2 טאצ'דאונים ואינטרספשן.

הלונגהורנס קיבלו קרן עמוקה

המדורגת 4 טקסס הפסידה לקנזס סטייט 45:42

אין מילים. האלופה מפסידה לקנזס סטייט. כן שמעתם נכון. קולט מק'קוי נפצע כבר ברבע הראשון, השאיר את הבמה לפרשמן אחר והשאיר גם את הנקודות במנהטן, קנזס. כבר בדרייב הראשון שלו במשחק, דרייב שהסתיים בטאצ'דאון שלו, נפצע מק'קוי בכתף וגמר את המשחק. מצבו עדיין לא ברור, וגם לא ידוע אם הוא יוכל לשחק נגד טקסס אי אנד אם בעוד כשבועיים. חסרים למק'קוי רק שני טאצ'דאונים בשביל להפוך לפרשמן עם הכי הרבה טאצ'דאונים בתולדות המכללות. ג'אוון סניד שהחליף אותו מסר ל-13 מ-30, 190 וטאצ'דאון. עוד אצל המפסידים, בילי פיטמן תפס 6 תפיסות ל- 102 יארד. בצד המנצח, ניצח על החבורה ג'וש פרימן שמסר 19 מ-31, ל-266 יארד, 3 טאצ'דאונים באויר, אחד על הקרקע, ואינטרספשן. ימון פיגורס תפס 6 תפיסות ל-121 ו-2 טאצ'דאונים.


המדורגת 5 אובורן הפסידה לג'ורג'יה 37:15

איזו הפתעה באובורן. ג'ורג'יה, שאף אחד לא נתן להם צ'אנס לפני המשחק, הגיעו והוכיחו שכל ההספדים כלפיהם הגיעו מוקדם מדי. טרה באטל, הדיפנסיב אנד של ג'ורג'יה, חטף שלוש פעמים את הכדור באויר, והיה הבולדוג הראשון לחטוף שלוש פעמים במשחק מאז 1982. ברנדון קוקס, קוורטרבק אובורן, נתן את אחת התצוגות הכי גרועות של קווטרבק אי פעם. הוא השלים 4 מ-12 ל- 35 יארד, טאצ'דאון ו-4 אינטרספשנס. מת'יו סטאפורד הקווטרבק של ג'ורג'יה היה טוב מצידו. הוא סיים עם 14 מ-20, 220 יארד וטאצ'דאון. קרייג למפקין רץ לשיא קריירה 102 יארד, וטאצ'דאון.

ספורייר עשה לגייטורס חיים קשים

המדורגת 6 פלורידה ניצחה את דרום קרוליינה 16:17

זו לא השנה של סטיב ספורייר. מעבר ללו"ז הקשה שדרום קרוליינה נתקלה בו, היא דאגה גם להפסיד בכל המשחקים הקשים שם, ובארבעה מתוך החמישה היה זה בפחות מטאצ'דאון. מישהו אמר לוזר? הסיפור של המשחק היה חסימות הבעיטות של הקבוצה המיוחדת של פלורידה. הם חסמו במשחק הזה לא פחות מ-3 בעיטות כאלה. אחת מהן כשעל השעון נשארו 3 שניות בלבד, בעיטה שבמידה והייתה נכנסת הייתה נותנת לדרום קרולינה את הנצחון. כריס ליק סיים עם 19 מ-27, 253 יארד, טאצ'דאון ואיננטרספשן.


המדורגת 7 דרום קליפורניה ניצחה את המדורגת 21 אורגון 10:35

עוד משחק קל ל-USC, שנכנסת עכשיו לשבועיים מטורפים של משחקים נגד קליפורניה ונוטר דאם. לורנס ג'קסון הליינבקר של הטרוג'אנס עשה 3 סאקס במשחק. לפני שנה היו לו 10 כאלה, ובדיוק השבוע הייתה ביקורת עליו שאין לו אפילו אחד. אז מה עשה הנער? עשה שלושה. בכלל, ההגנה של USC היא זו שעשתה את ההבדל, גם הטאצ'דאון שכן נרשם לאורגון היה לאחר שהשחקן התופס דרך לגמרי מחוץ לקוים לפני התפיסה, דבר שנעלם מעינם של השופטים. ג'ון דיוויד בוטי סיים עם 16 מ-25, ל-176 יארד, טאצ'דאון ואינטרספשן. צ'אנסי וושינגטון סיים עם 15 גיחות ל- 118 יארד, ו-3 טאצ'דאונים.הבשורות הרעות מבחינת USC הם שעמנואל מודי אחד משני הראנינגבקים המובילים שלה, נפצע בקרסול וגמר את העונה. הבשורות הטובות הן שטקסס ,לואיוויל, אובורן וקליפורניה הפסידו וזה אומר שהם חוזרים לתמונת ה- BCS .

המדורגת 8 קליפורניה הפסידה לאריזונה 24:20

אריזונה שהייתה אמורה להיות הנמושה של הפאק-10, מנצחת תוך שבועיים שתי קבוצות מדורגות. בשבוע שעבר הייתה זו וושינגטון סטייט שאז דורגה 25, והפעם זו קליפורניה שכאמור מדורגת 8. באמצע הרבע השלישי התוצאה הראתה 17:3 לקליפורניה, ואז התחילה המהפכה. כריס הנרי רץ פעמיים לאזור הצבע, אחד ברבע השלישי ועוד אחד ברביעי, ואנטוניו קרסון החזיר אינטרספשן לטאצ'דאון של 39 יארד. טום שניידר עוד צימק בשער שדה לקראת הסוף, אבל נתן לונגשייר הקווטרבק של הדובים דאג להשאיר את הנצחון במדבר כשמסר לאינטרספשן השלישי שלו במשחק. וילי טויטאמה מסר באריזונה ל-17 מ-34, ו-202 יארד. מרשואן לינץ' היה טוב בקליפורניה עם 16 ריצות ל-102 יארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נוטרדאם עם ניצחון באוויר

המדורגת 9 נוטרדאם ניצחה את אייר פורס 17:39

נוטרדאם משאירים את הרושם שיש להם עם הלו"ז הכי קל בדיוויזן העליון. סטנפורד, נייבי, צפון קרולינה עכשיו את אייר פורס, ובשבוע הבא את ארמי. אי אפשר לבקש משחקים יותר קלים מזה. העובדה שאייר פורס שמו 17 נקודות להגנה של האייריש צריכה להדליק נורת אזהרה שם. בריידי קווין נתן מספרים גדולים עם 14 מ-19, 202 יארד ו-4 טאצ'דאונים. דריוס ווקר רץ 15 פעמים ל-158 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 10 ווסט וירג'יניה ניצחה את סינסינטי 24:42

ווסט וירג'יניה חזרו לעצמם אחרי ההפסד ללואיוויל, ושמו 42 נקודות על הלוח. ווסט וירג'יניה איבדה את התקווה לעונה מושלמת אבל לא את התקווה למשחק BSC. בעוד כשבועיים הם יפגשו עם ראטגרס המפתיעה לעוד קרב ביג איסט איכותי, חטיבה שנתנה לנו בשבועיים האחרונים יופי של קרבות. הצמד פאט ווייט את סטיב סלייטון היה שוב פעם נהדר, פאט ווייט מסר 7 מ-23 ל-98 יארד וטאצ'דאון. הוא גם רץ 10 פעמים ל- 110 יארד ושני טאצ'דאונים על הקרקע. סטיב סלייטון הוסיף (אם אפשר לקרוא לזה להוסיף) 12 ריצות ל-148 יארד ו-2 טאצ'דאונים.


המדורגת 11 טנסי הפסידה למדורגת 13 ארקנסו 31:14

דארן מק'פאדן נהפך לנו מול העיניים למפלצת אמיתית. נעזוב את העובדה שאי אפשר לעצור אותו על הקרקע, עכשיו הוא מתחיל למסור לטאצ'דאונים, מה יהיה הסוף, הוא יבעט? הסופומור האדיר מליטל רוק ארקנסו, התחיל את העבודה בתחילת הרבע השני עם טאצ'דאון. הוא המשיך באותו הרבע לטאצ'דאון מסירה (למרקוס מונק) וקינח בעוד טאצ'דאון ריצה לקראת סוף הרבע. את המשחק הוא סיים עם 30 גיחות ל- 181 יארד, ו-2 טאצ'דאונים, וכאמור אחד באויר. מרקוס מונק סיים שם עם 8 תפיסות ל-139 יארד ו-2 טאצ'דאונים. אריק איינג' שוב לא שיחק בטנסי עקב פציעה.


המדורגת 12 לואיזיאנה סטייט ניצחה את אלבאמה 14:28

משחק מושלם של ג'מרקוס ראסל מעלה את LSU למאזן 2:8. זה כבר כנראה לא יספיק בכדי לקחת את ה-SEC מערב, מפני שארקנסו יצטרכו להפסיד את שני המשחקים הבאים ו-LSU לנצח אותם (שתי הקבוצות תשחקנה אחת נגד השנייה עוד שבועיים). וכל זאת בתנאי שאובורן יפסידו לפחות משחק אחד. אבל מי יודע, עם עונה משוגעת כמו שיש לנו עד עכשיו, הכל עוד אפשרי. ג'מרקוס ראסל סיים עם 17 מ-20, 207 יארד ו-3 טאצ'דאונים. ארלי דוקט תפס 7 תפיסות ל-103 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 14 בויסי סטייט ניצחה את סן חוזה סטייט 20:23

שער שדה בשניה האחרונה חילץ את הברונקוס ממבוכה קשה בסן חוזה. בויסי סטייט נשארים בלתי מנוצחים, אבל עם יכולת כזאת, ספק אם ה-BCS יתחשבו בהם ויכניסו אותם לאחד ממשחקי האליפות. משחק נהדר של אדם טפרליס הקווטרבק של סן חוזה סטייט. הוא סיים עם 17 מ-23, 173 יארד, ו-3 טאצ'דאונים. בבויסי סטייט היה זה שוב איאן ג'ונסון הגדול. הוא סיים עם 29 נשיאות, 148 יארד, וטאצ'דאון, וחיפה בכך על משחק בינוני של ג'ראד זברנסקי שעשה 13 מ-19, 188 יארד, בלי טאצ'דאון ועם אינטרספשן.

וויסקונסין, בקושי

המדורגת 16 ויסקונסין ניצחה את איווה 21:24

ג'ון סטוקו פיספס את המשחק עקב פציעה, ובמקומו עלה איזה אחד דונובן, טיילר דונובן. אז אותו דונובן, עשה שני טאצ'דאונים באויר ומאוד ישמח לספר לנכדיו איך במשחק הראשון שלו בקריירה הוא ניצח את איווה. לסטוקטו היה זה המשחק הראשון שהוא מפסיד ב-36 משחקים שהוא שימש בהם כקווטרבק הפותח של ויסקונסין. דונובן כאמור סיים משחק טוב עם 17 מ-24, 288 יארד ו-2 טאצ'דאונים. פי ג'יי היל התותח רץ 28 פעמים ל-77 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 17 אוקלהומה ניצחה את טקסס טק 24:34

זה התחיל רע בשביל אוקלהומה שכבר פיגרו 24:10 ברבע השני. אבל מאותו הרגע הייתה זו רק אוקלהומה ששמה על הלוח 24 נקודות ללא מענה. פול תומפסון סיים עם 25 מ-32, 320 יארד, 2 טאצ'דאונים ואינטרספשן. מלקולם קלי תפס 11 פעמים את האליפטה, ל- 158 יארד וטאצ'דאון בודד.


המדורגת 18 וייק פורסט הביסה את פלורידה סטייט 0:30

וייק פורסט ממשיכה בעונה החלומית שלה, ופלורידה סטייט מצידה ממשיכה להתדרדר לתהומות אש. וייק פורסט הם על באמת, הם משחקים כמו שקבוצה צריכה לשחק. אין שם כוכבים גדולים אבל יש להם יופי של הגנה, והתקפה מאוד מאוזנת. יש להם שני משחקים מאוד קשים בשבועיים הקרובים, נגד וירג'יניה טק ומרילנד, בשביל לגלות אם הם גם מסוגלים ללכת לאחד מהבולים. ההגנה של וייק פורסט כאמור הייתה גדולה, לאחר שחטפה באויר את שני הקווטרבקים של הסמינולס, כל אחד פעמיים! רילי סקינר סיים עם 13 מ-19, 138 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 19 ג'ורג'יה טק ניצחה את צפון קרוליינה 0:7

למרות שהגנת צפון קרולינה עשתה עבודה נהדרת, היא יוצאת מהמשחק הזה עם L. ג'ורג'יה טק הגיעה לצ'אפל היל בהנחה שהקבוצה ממול היא אחת הנמושות של הליגה, והניצחון מונח להם בכיס עוד לפני קו הגבול בין המדינות. אז זהו, שלהגנת נורת' קרוליינה כאמור היו תכניות אחרות, אבל לצערם ההתקפה האנמית שלהם לא הגיעה למשחק. קלווין ג'ונסון הגדול סיים עם 3 תפיסות ל- 13 יארד בלבד, אבל מי שכן עשה את העבודה בהתקפה של הילו-ג'אקטס היה טשארד צ'ויס. הראנינגבק החם של ג'ורג'יה טק רץ 32 פעמים ל-118 יארד ועשה את הטאצ'דאון היחיד במשחק. הנצחון הזה מבטיח לג'ורג'יה טק את אליפות ה- ACC קוסטל. מה שלמעשה מבטיח להם מקום במשחק על אליפות ה-ACC , מול זו שתיקח את האטלנטיק.

שאר התוצאות

המדורגת 20 וירג'יניה טק ניצחה את קנט סטייט 0:23

הסיפור של המשחק הוא ברנדון פייס. הקיקר של וי טק שהבקיע שלושה שערי שדה, והגדיל את הרצף שלו ל-19 ברציפות, שיא מכללה. מעבר לזה, ברנדון אור רץ 25 פעמים ל-72 יארד וטאצ'דאון.


המדורגת 22 בוסטון קולג' ניצחה את דיוק 7:28

עכשיו עם הנצחון הזה, בוסטון קולג' נמצאת רק משחק אחד מאחורי מרילנד ב-ACC, כששתי הקבוצות תיפגשנה בבוסטון בשבת הקרובה. זה לא היה כוחות כאן מההתחלה, אבל בוסטון קולג' דאגו לעשות את קשה במחצית הראשונה. המחצית הזו הסתיימה ביתרון 14:7 לבוסטון קולג' שעשו טאצ'דאון כ-30 שניות לסיומה. במחצית השניה הייתה זו רק בוסטון קולג', שלא נתנה להתקפת דיוק לשים נקודות על הלוח. שני הרצים של בוסטון קולג', אל וי וייטוורת' ואנדראה קלנדר עשו 118 ו- 105 יארד בהתאמה, כל אחד עם טאצ'דאון משלו.


המדורגת 23 מרילנד ניצחה את מיאמי 13:14

במשחק הכי אמוציונלי של המחזור מרילנד הגדילה את רצף הנצחונות שלה ל-5, נתון מאוד מרשים עם מתחשבים בעובדה שארבעת האחרונים היו על נורת' קרולינה סטייט, פלורידה סטייט, קלמסון ומיאמי. מרילנד כבר הובילה 14:0 במה שהיה נראה כמשחק קל בשבילה. אבל מיאמי הראתה המון אופי כשחזרה למשחק, ורק פאמבל של ברוס ג'ונסון מנע ממנה לצאת ממרילנד עם הנקודות. בריאן פאטה שנרצח השבוע יכול היה לעזור להם כאן. במרילנד, סאם הולנבאך סיים עם 11 מ-16, 202 יארד, ו-2 טאצ'דאונים. הפרשמן דריוס הייורד-ביי תפס 5 תפיסות ל-175 יארד ו-2 טאצ'דאונים.


המדורגת 24 טקסס אי אנד אם הפסידה לנבראסקה 28:27

נבראסקה התחילה יפה את המשחק וירדה להפסקה ביתרון 21:10. ואז אי אנד אם חזרה למשחק בגדול ואף עלתה ליתרון 27:21 כשעל השעון נשארו 7:20 דקות. אבל בדרייב האחרון של המשחק זאק טיילור הנהיג מהלך שנגמר רק באזור הצבע, וכשעל השעון נשארו רק 26 שניות, לא מספיק זמן בשביל התקפת ההאגיס לחזור למשחק. זאק טיילור סיים עם 21 מ-35, 267 יארד, טאצ'דאון ואינטרספשן.


המדורגת 25 BYU הביסה את ויומינג 7:55

BYU הצדיקו את הכנסתם לדירוג. הקבוצה שלא הייתה מדורגת מאז 2001, חזרה ובגדול. זה היה המשחק שפתח את המחזור כבר ביום חמישי. ג'ון בק מסר ל-20 מ-26, 313 יארד ו-2 טאצ'דאונים. הוא הפך להיות הקווטרבק השני ברשימת המוסרים הכי גדולים של BYU אי פעם. הוא מסר 9,806 יארד, עבר איזה אחד ג'ים מקמהון ברשימה, ושני עכשיו רק לטיי דטמאר.


זהו. תם לו עוד מחזור בליגה שמספקת לנו הכי הרבה דרמות ומהפכים בספורט. ביום שבת הקרוב צפוי לנו אחד המשחקים הכי גדולים אי פעם בתולדות הקולג' פוטבול. המדורגת 1 אוהיו סטייט תארח את המדורגת 2 מישיגן למפגש השנתי בינהן, כשבפעם הראשונה בסדרת המפגשים הללו הן מגיעות כמדורגות 1 ו-2. עם עונה כל כך נהדרת כמו שיש לנו עד עכשיו, שום דבר כבר לא יפתיע אותנו שם. אנחנו נמשיך לעדכן לקראת שבת. עד אז, אל תשכחו את מה שאמר פעם איש גדול: כדורגל (פוטבול) משחקים משבת לשבת...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully