וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "יש לנו בעיה בתוצאות"

12.11.2006 / 12:04

מאמן מילאן ניתח לעומק את ההפסד 2:1 לרומא, ומצא את הבעיה של הקבוצה. ברלוסקוני: "שבה מעוניין לחזור". טוטי לא רוצה לנבחרת

"יש לנו בעיה חמורה בכל מה שקשור לתוצאות כרגע, ואנחנו צריכים לצאת מהמצב הזה". לפחות קרלו אנצ'לוטי לא עיוור או חי בעולם של מציאות וירטואלית, כי מסתבר שהוא יודע לציין את המובן מאליו. מילאן הפסידה אתמול (שבת) 2:1 לרומא, ושקעה עמוק עוד יותר במשבר הקשה שפוקד אותה. מצד שני, אם האסטרטגיה שלו מסתכמת ב"הצורך בשיפור בתוצאות", אז אין לאוהדים יותר מדי סיבות לאופטימיות.

"אנחנו משלמים את המחיר כל ההכנה המזורזת שלנו למוקדמות ליגת האלופות, אבל זה לא תירוץ", הסביר אנצ'לוטי. כזכור, הרוסונרי התחילו את העונה עם מינוס 8 בטור הנקודות, וכעת הפסידו לראשונה מזה 40 שנה שלושה ברציפות וארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בליגה.

"הוצאנו המון אנרגיה כדי לחזור למשחק אחרי השער המוקדם של רומא, והם קבוצה חזקה מאוד", המשיך קרלו. "היינו טובים ברוב המשחק, אבל איבדנו את האחידות והמשמעת בסיום".

פרנצ'סקו טוטי העלה את רומא ליתרון בדקה ה-7, ואחרי שכריסטיאן ברוקי השווה בדקה ה-56, טוטי שוב היה שם, 7 דקות לסיום, כדי להבטיח את הניצחון הראשון של הג'יאלורוסי בסן סירו מאז 1987.

"נרדמנו לפני השער השני", הודה לבסוף הקואץ', שלא ברור מדוע עדיין יש לו את המפתחות לכניסה לאצטדיון, או למה לא החליפו את המנעולים ונעלו אותו בחוץ.

קאקה, לעומת זאת, פנה ישירות לאוהדים וביקש מהם לתמוך בקבוצה בתקופת משבר שכזו. "אלה זמנים קשים עבורנו", אמר הברזילאי. "לא היה לנו מזל מול רומא. האוהדים חייבים להישאר איתנו. העונה הזו טובה פחות מעונות קודמות, אבל יש ביכולתנו לחזור לטופ. יש כאן חומר שחקנים טוב".

בעיתונות האיטלקית מדווחים שסגן הנשיא אדריאנו גליאני נכנס חזק בשחקנים, ונשמע צורח עליהם ארוכות בחדר ההלבשה, בעוד הם יושבים ושותקים מבלי להוציא מילה.

בצד השני, המאמן המנצח לוצ'יאנו ספאלטי היה מרוצה, אבל לא יותר מדי. "זו תוצאה נפלאה, אבל נראה שכרגע יש לנו בעיה באחזקת הכדור", אמר. "אנחנו לא יכולים להרשות ליריבות לקבוע את קצב המשחק".

עוד ממילאן: הנשיא סילביו ברלוסקוני טוען כי שוחח בטלפון עם אנדריי שבצ'נקו, וגילה שהחלוץ האוקראיני רוצה לחזור לסן סירו. "סיפרתי לו על הקריאות של האוהדים 'שבה, תשוב אלינו', והוא אמר שישמח אם זה יקרה", סיפר ברלוסקוני.

טוטי רוצה שהנבחרת תעזוב אותו בשקט

ואם בטוטי עסקינן, אז כוכב רומא, כמו גם כריסטיאן פאנוצ'י, ממשיך לסרב לזימונים של רוברטו דונאדוני לנבחרת, הפעם לקראת משחק הידידות מול טורקיה ביום רביעי.

"אני מתרכז ברומא, ואני לא רוצה לחשוב על שום דבר אחר", אמר פרנצ'סקו אחרי הניצחון הגדול במילאנו. "אני רוצה להנות מהניצחון הנפלא הזה. לפי היכולת שלנו אנחנו יכולים לזכות בתואר".

כזכור, הקשר עורר סערה בדעת הקהל האיטלקית כשהודיע שייקח חופש ממשחק בינלאומי עד 2007, כדי לאפשר לקרסולו הדואב להתאושש משבר. כרגע, בכל אופן, נראה שהקרסול מאושש, ושהכדורגלן שמחובר אליו נמצא בכושר שיא, עם ארבעה כיבושים בסירייה A.

פאנוצ'י לא זומן על ידי המשטר הקודם של מרצ'לו ליפי, וכעת הוא שולח מסרים ברורים שאינו מתכוון לחזור לזירה הבינלאומית. "צריך לדעת מתי להשאיר את הפרק הזה מאחור", אמר שחקן ההגנה. "אני עוד מעט בן 34, הנבחרת היא כרגע לא יותר מזכרון רחוק ונעים".

יובה לא למכירה

חברת פיאט הוציאה הודעה רשמית לתקשורת עם הכחשה גורפת של השמועות על מכירת יובנטוס. בתקופה האחרונה הוזכרה משפחתו של נשיא לוב, מועמר קדאפי, שחברת הנפט שלו היא אחת הספונסריות של הגברת הזקנה, כמועמדת לקנות את הקבוצה.

ג'ון אלקן סגן נשיא פיאט: "נישאר כאן לפחות עד שהקבוצה תחזור לליגה הבכירה. שילמנו כבר על הסקנדל בהורדה לליגה השנייה. התגובה שלנו מחזקת את הזהות בין פיאט לקבוצה. ראוי שכל הליגה תיקח דוגמה מאיתנו". אלקן לגלג על אינטר שזכתה באליפות על השולחן הירוק, "יובנטוס זכתה בליגה אבל נענשה. אין לאוהדי אינטר שום סיבה להתגאות בתואר הזה".

* אלסנדרו דל פיירו אמש בשרירי הירך וייעדר כחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully