וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד חמו וניל גורן - אלופי ישראל בדאון היל

12.11.2006 / 20:38

זכו באליפות הראשונה, שהתקיימה באתר צוק מנרה במסגרת ליגת "נביעות". מנכ"לית האיגוד: "זוהי קפיצת מדרגה לדאון היל בישראל"

מערכת וואלה!

באליפות ישראל הראשונה בענף הדאון היל שהתקיימה אתמול באתר צוק מנרה, במסגרת ליגת "נביעות", זכה הרוכב הבינלאומי נמרוד חמו מקבוצת city cycling club בתואר אלוף ישראל בדאון היל לאחר שהשיג תוצאה מצויינת של 02:12.5 דקות. בקרב הנשים התקיים קרב צמוד שבסופו הוכתרה ניל גורן מקבוצת מאסטרס חיפה לאלופה הישראלית הראשונה בדאון היל בתוצאה של 02:43.4.

באליפות שהתקיימה זו הפעם הראשונה לקחו חלק 116 רוכבות ורוכבים, אשר התמודדו במסלול אתגרי במיוחד היורד מראש צוק מנרה . המסלול, שהוכשר במיוחד לקראת האליפות כלל הפרשי גובה של 270 מטר ואורך של 2100 מטר ובמהלכו התמודדו הרוכבים עם אלמנטים טכניים מסובכים, קפיצות, סיבובים ושיפועים חדים במיוחד.

התחרות שאורגנה ע"י איגוד האופניים בישראל, חברת עז הרים, אתר צוק מנרה ומועדון האופנים TEAMISGAV, ובחסות רוזן ומינץ משכה מאות צופים אשר ראו את הרוכבים "טסים" במהירות במורד וקופצים בדרך ממקפצות בגובה רב.

האליפות התקיימה בשיטת ה"ראנים", כאשר לכל רוכב היו שני זינוקים למסלול והתוצאה הטובה מבניהם היא זו שנלקחה בחשבון. הזינוק הראשון התקיים בבקר והשני בצהריים.

לפני התחרות הסתמנו 4-5 פייבוריטים לתואר אלוף ישראל, כאשר בהמשך התברר כי הם אכן עמדו בציפיות ויצרו תחרות מרתקת בניהם על תואר האלוף, כאשר בסיום היום התברר כי נמרוד חמו סיים שש שניות לפני דן דורון במקום השני.

בקרב הנשים התחרו ראש בראש נגה כורם הצעירה מקבוצת טים משגב עם ניל גורן הוותיקה, השתיים אשר זכו במהלך השנה בתחרויות לסירוגין נתנו את כל כולן ע"מ לזכות לראשונה בתאר אלופת ישראל, בסיום ניצחה ניר גורן בהפרש של פחות משלוש שניות את נגה כורם אשר נתנה הופעה מצויינת.

מנכ"לית איגוד האופניים עופרה פרחי אמרה בסיום התחרות כי "האליפות מהווה קפיצת מדרגה לענף הדאון היל בישראל, אני מקווה כי רוכבים ורוכבות נוספים יצטרפו לענף. איגוד האופניים מצידו ימשיך ויפתח את הענף".

התוצאות המלאות:

גברים עילית :
02:12.5 חמו נמרוד 1
02:18.2 דורון דן 2
02:22.2 קדמי בן 3

נשים עילית :
02:43.4 גורן ניל 1
02:46.5 כורם נגה 2
03:45.9 תמיר גילי 3

המנצחים בקטיגוריות הנוספות :

אביעד יזרעאל בקטיגוריית עילית 17-18
תאי רונה בקטיגוריית עלית 15-16
סער תמם בקטיגוריית AM 13-14
אלעד מימון בקטיגטריית AM 19-29
אמנון ישראל בקטיגוריית AM 30-39
משה גונטוב בקטיגוריית AM 40 ומעלה
דרור האס בקטיגוריית עלית מאסטרס 30+
גל גורן בקטיגוריית זנב קשיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully