וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ' מפנטז: רוצה שקרואטיה שלו תשחק כמו צ'לסי

עוזי דן

12.11.2006 / 10:55

האלופה האנגלית היא המודל של המאמן הקרואטי. מנגד, הוא לא שוכח לפרגן לקשטן: "הוא אנליסט, הוא מתכונן ברצינות למשחקים"

נבחרת קרואטיה התכנסה אתמול בהרכב חסר מאוד, מאחר ורוב השחקנים יגיעו רק היום מהליגות האירופאיות בהם הם משחקים.

ההתכנסות בוצעה משום שהמאמן, סלאבן ביליץ', רצה לתת לשחקנים שנמצאים בקרואטיה, כמו שחקני דינמו זאגרב ושני שחקני שחטאר דונייצק הרגשה של 'מחנה'. אנטוני סריץ' מפנאתינייקוס כלל לא יגיע לקרואטיה אלא ימריא ישר מיוון לישראל.

נבחרת קרואטיה תגיע מחרתיים לישראל, תשהה בארץ פחות מ-36 שעות ותמריא מיד אחרי המשחק. המאמן ביליץ' שוב כופף את ראשי ההתאחדות שהמליצו להגיע כבר מחר, כדי להתרגל. ביליץ' העדיף להתאמן מחר בקרואטיה ולקיים אימון מסכם בודד ברמת גן בשלישי בערב.

אתמול התראיין ביליץ' לעיתון ספורט קרואטי ושיבח את מאמן נבחרת ישראל. "דרור קשטן מפורסם בהיותו אנליסט", ניתח ביליץ', "הוא מתכונן מאוד ברצינות למשחקים ואני בטוח שהוא לוקח את קרואטיה ברצינות ויתכונן טוב מאוד למשחק".

ביליץ' סיפר כי ראה שוב לא רק את המשחקים של ישראל, אלא גם את המשחק של קרואטיה מול אנגליה. "ראיתי הרבה דברים טובים אבל לא הייתי מרוצה לגמרי מההגנה והקישור ההגנתי. אני רוצה שהשחקנים יישחקו כמו צ'לסי, שהם יהיו כל הזמן קרובים כאילו הם לוחצים ידיים. ייקח זמן עד שנשחק ככה". לגבי ההרכב רמז ביליץ' ש"הכל די ידוע", אמר ורמז שדריו סרנה יחלעף בהרכב את רפאיץ' הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully