וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי כתב את מכתב ההתנצלות?

יואב בורוביץ'

12.11.2006 / 7:26

פיני גרשון אמר לעיתונאי יווני: "אם הייתי כותב, הייתי סופר, לא מאמן כדורסל". ספאחיה יתן עוד צ'אנס לביופורד וישתף יותר גם את פיליקס

"אם הייתי כותב את מכתב ההתנצלות אז הייתי סופר ולא מאמן כדורסל", אמר גרשון לעיתונאי יווני לאחר ניצחון קבוצתו, אולימפיאקוס, על פרוקום סופוט 74:97 ביום חמישי האחרון. תגובתו של גרשון מחזקת את הסברה כי המכתב הוא יוזמה של הנהלת מכבי תל אביב ונועד לפייס את דעת הקהל לקראת ביקורו של כץ השבוע. כץ וגרשון מסוכסכים כבר שנה והבעלים ספג נאצות וגידופים בביקורו האחרון בארץ.

בביקורו הקרוב ידון כץ עם שותפיו להנהלה באפשרויות חיזוק לקבוצה, אבל ההחלטה בינתיים היא להמשיך להעניק צ'אנס לרודני ביופורד, לאחר שהאחרון קלע 14 נקודות וקטף 5 ריבאונדים בניצחון על רומא (65:78). "ביופורד משתפר והוא ימשיך לשחק עוד ועוד", אמר אמש מאמן מכבי, נוון ספאחיה, שהבטיח גם להעניק יותר זמן משחק לנואל פיליקס, שלא שותף נגד הפועל ירושלים ורומא.

"אני צריך לתת לו דקות יותר משמעותיות נגד אשקלון ביום שני ולהכין אותו לבדאלונה", אמר ספאחיה, "פיליקס משתפר מאימון לאימון ומתחיל להתגבר על הבעיות שהיו לו בתחילה עם החוקים השונים באירופה".

ספאחיה שבע רצון מהשיפור העקבי ביכולתו של ליאור אליהו ("אסור לי לעצור אותו") וממשחק ההגנה. "ספגנו יותר ממאה נקודות נגד מלאגה ופרטיזן כי לא היה לנו זמן לתרגל הגנה. כבר נגד ירושלים ניתן היה לשים לב כי השתפרנו והעלנו את רמת האגרסיביות. כעת מה שחשוב זה שלא נוריד את הרגל מהדוושה". יאיר כץ, אחיו של רענן, שהצטרף להנהלת הקבוצה, השתתף שלשום בישיבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully