וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מנהלת שיחות עם יואב זיו

מגן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל שוחח עם גורמים בהנהלה והביע הסכמה לשחק בקופסה. גם גזל, תמיר כהן ורפאלוב עדיין בתמונה

יואב זיו, מגן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, שוקל את צעדיו בבית"ר ועשוי לקבל החלטה לעזוב עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

לדעתו של זיו, הישיבה על הספסל בבית"ר מרחיקה אותו מההרכב הראשון של [[דרור קשטן]] בנבחרת. זיו שפתח בהרכב במשחק הראשון של קשטן מול סלובניה (ידידות) באוגוסט, איבד את מקומו מאז גם בהרכב הנבחרת.

"יש לי עוד זמן עד ינואר כדי לקבל החלטה", אמר אמש זיו, "[[יוסי מזרחי]] הגיע רק לפני שבועיים וחצי, אז נחכה ונראה. אני לא פוסל שום אפשרות. או שאשאר או שאעזוב. ברור שאם אני לא משחק בהרכב הראשון בקבוצה, זה פוגע בי בנבחרת. בכל מקרה בכל מקום שיבקשו ממני וירצו אותי, אעשה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר".

זיו, שנחשב לכשרון גדול, לא זכה העונה לאשראי רחב מהמאמן אוסי ארדילס. גם המאמן הנוכחי, יוסי מזרחי, לא זיכה אותו בדקות חסד רבות. המגן, שתפס מקום של קבע בהרכב של בית"ר בעונה שעברה, פתח רק פעם אחת העונה בהרכב (מול הפועל כפר סבא) ונכנס פעמיים כמחליף.

כזכור, בעונה שעברה שיחק זיו כמגן ימני וכמגן שמאלי, אבל תופקד לא פעם כשחקן כנף וכחלוץ. העונה תפסו עומרי אפק ורוני גפני את עמדות המגנים וזיו נדחק לספסל. אם המשא ומתן ייכנס להילוך גבוה, זיו מועמד לשחק בנתניה בכנף. זיו שותף בשלושת משחקי הנבחרת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. השיחות עם השחקן החלו עוד במהלך משחק הבית בקופסא מול בית"ר ירושלים, בו השחקן לא שותף.

גורם בנתניה אישר כי זיו הודה בפני הצוות המקצועי שהוא מעוניין להצטרף לקבוצה של יאמר. אותו גורם הדגיש כי: "בלי לזלזל באוזן ובן דיין, זיו יכול לשחק בהרכב של כל קבוצה בליגת העל. אם הוא יבוא לנתניה, הוא יוכל לשחק גם בקישור וגם בהתקפה".

הקבוצה הירושלמית חידשה את החוזה עם השחקן בתחילת העונה אך לא מעוניינת להיפרד ממנו לצמיתות. בבית"ר שוקלים כעת להשאילו עד תום העונה על מנת שיצבור דקות משחק.

ישנם שלושה מועמדים נוספים להצטרף לנתניה בחלון ההעברות בחודש ינואר. מדובר בקשרים רביד גזל וליאור רפאלוב ממכבי חיפה ובקשר תמיר כהן ממכבי תל אביב, שאותו הציע אביו לקבוצה.

יצויין שבפתיחת העונה, כאשר זיו לא חתם בבית"ר על חוזה ארוך טווח, התעניינה בו מכבי תל אביב, שעדיין מעוניינת לצרפו. אלא שהעלות של זיו גבוהה ובמכבי הקופה ריקה.

בבית"ר מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו להחתים את הבלם תומר בן יוסף על חוזה לארבע שנים, כפי שרצו, וחוששים שהבלם יקבל הצעה רצינית מקבוצה באירופה. במקרה כזה תאלץ בית"ר לשחרר את בן יוסף תמורת 200 אלף דולר בלבד, כפי שמחייב ההסכם בין הצדדים.

אחרי המשחק עם קרואטיה ייפגשו הצדדים, ובית"ר תמשיך ללחוץ על בן יוסף לחתום על חוזה של מיליון דולר לארבע שנים. אם הבלם יקבל הצעה מאירופה, ישודרג החוזה, בתמורה לעלייה משמעותית בסעיף השחרור לחו"ל, מ-200 אלף למיליון דולר.

עוד מגזרת בית"ר: הקשר דרק בואטנג, שקיבל בשבוע שעבר זימון לנבחרת גאנה, הודיע למאמן יוסי מזרחי כי החליט להישאר עם המועדון, וכי יוותר על משחק הידידות של נבחרתו הלאומית נגד אוסטרליה.

עדכון ראשון 12/11 7:20
עדכון אחרון 12/11 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully