וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימותים הבאים בדרך

משה בוקר

12.11.2006 / 7:10

קשטן יגיב לדברי שחר רק אחרי קרואטיה, וצפוי לעוד התנגשות עם גיא לוי, שדורש לצאת לאליפות אירופה בהרכב מלא. בניון פצוע

מאמן הנבחרת, [[דרור קשטן]], אינו מתכוון להגיב לדברים הקשים שאמר נגדו נשיא מכבי חיפה, [[יעקב שחר]]. למקורביו אמר קשטן בסוף השבוע: "אני מתעסק כל כולי במשחק מול קרואטיה. המשחק הרבה יותר חשוב מיעקב שחר".

ביום שלישי יערוך קשטן מסיבת עיתונאים, אבל הוא לא מתכוון להתייחס בה לדברים של שחר. מקורב לקשטן, ששוחח עמו בסוף השבוע, סיפר כי אחרי המשחק מתכוון המאמן לומר את דעתו בנושא. "הוא לא חם על שחר, הוא רותח עליו", אמר המקורב, "אבל כרגע הוא מתאפק וידבר רק אחרי קרואטיה".

קשטן שוחח שלשום עם ניר דוידוביץ', שפצוע בידו אבל מתאמן כשחקן שדה, ואמר לו כי הוא יכול להחליט אם ברצונו להשתחרר. השוער אמר כי יחליט היום. אם דוידוביץ' יחליט לוותר, תום אלמדון יהיה השוער השני.

קשטן מתכוון לבצע כמה שינויים בהרכב במשחק ביום רביעי (19:00). וואליד באדיר, שפתח בכל המשחקים בקמפיין, עשוי לרדת לספסל, ובמקומו יפתח מיכאל זנדברג, שמול רוסיה לא שיחק בגלל מחלה. גם קלמי סבן ושמעון גרשון, שבמשחק ברוסיה הוחלפו במחצית, אמורים לפתוח על הספסל, כשבמקומם עשויים לפתוח יובל שפונגין ותומר בן יוסף. אתמול נחת בארץ קלמי סבן, והיום יגיעו עידן טל, טל בן חיים ויוסי בניון. רק מחר יצטרף דודו אוואט.

עוזרו של קשטן, משה סיני, אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא חוששים מנבחרת קרואטיה, אנחנו מכבדים אותה. מדובר בנבחרת חזקה, הטובה ביותר בבית. זה משחק בית ראשון שלנו, אנחנו מחויבים לקהל, ונעשה הכל כדי להצליח".

28 אלף כרטיסים נמכרו עד כה, מתוך 35 אלף שהוצאו למכירה. הרטיסים לשערים 1-4 אזלו.

ב"ידיעות" ו"מעריב" מדווחים שיוסי בניון נפצע בברכו, והוא בספק למשחק. בניון ייבדק היום (ראשון) על ידי רופא הנבחרת ד"ר מארק רוסנובסקי.

לוי לא מוכן שקשטן ייקח לו שחקנים למקדוניה

קשטן וגיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, ייפגשו אחרי המשחק מול קרואטיה ביום רביעי, וינסו להגיע להבנות בנוגע לשחקנים המשחקים בשתי הנבחרות.

ראשי ההתאחדות החליטו לאפשר קודם כל לשני המאמנים לסגור ביניהם, ורק אם זה לא יקרה, יתערבו בעצמם ויקבלו את ההחלטות.

אלא שמתוך תכנית העבודה שגיבש לוי באחרונה ואשר תוגש בקרוב ליו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, וליו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, מסתמנת נקודת חיכוך ודאית בין השניים. לוי דורש מקשטן לאפשר לו לצאת בסוף מאי למחנה ההכנה לקראת אליפות אירופה 2007 בסגל מלא. כלומר לוי אינו מוכן שקשטן ייקח לו שחקנים מהצעירה, כולל עמית בן שושן וטוטו תמוז, למשחקי החוץ של הבוגרת במקדוניה ואנדורה, שיתקיימו בתחילת יוני (ב-2 וב-6 בהתאמה). אם על המשחק מול אנדורה קשטן יוכל לוותר ללוי, קשה לראות את המאמן הלאומי מוותר במשחק גורלי כמו המשחק במקדוניה.

לוי מוכן להתפשר עם קשטן בקמפיין הנבחרת במארס 2007, במשחקים מול אנגליה ואסטוניה, למרות שגם לצעירה מיועדים בחודש הנ"ל כמה משחקי הכנה.

בעילוט ייחנך ביום שישי הקרוב מגרש הכדורגל הסינטטי בעילוט, כאשר אורח הכבוד יהיה לא אחר מהכוכב הצרפתי לשעבר מישל פלאטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully