וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך: "מתייחסים אלינו כמו למלכים"

11.11.2006 / 22:06

הטניסאי הישראלי ובן זוגו למגרש, אנדי רם, נחתו בשנגחאי לקראת פתיחת טורניר המאסטרס. יפתחו הופעותיהם מול הבריאנים

אנדי רם ויוני ארליך יפתחו מחר את טורניר המאסטרס בשנגחאי, בו משתתפים 8 שחקני היחידים והזוגות הטובים ביותר השנה.

הצמד הישראלי היה צריך לרשום הופעה במעמד זה כבר בשנה שעברה, כשסיים במקום השמיני בדירוג הזוגות, אך בגלל חוקי ה-ATP הזוג שזכה בטורניר ווימבלדון ולא היה מדורג, הופיע במקומם. רם וארליך יופיעו במאסטרס לאחר שסיימו במקוםפ השביעי השנה והבטיחו את השתתפותם באופן מעשי כבר לפני מספר שבועות.

אנדי רם נשמע נרגש אבל הדגיש את הרצון בהצלחה ולא רק בהשתתפות: "עבדנו קשה כל השנה במטרה להגיע למאסטרס ואני שמח שעמדנו במטרה הזאת. זה לא היה פשוט והיינו צריכים להיות עם הרגל על הדווושה במשך כל השנה. לדעתי אנחנו ראויים להיות במאסטרס והוכחנו את זה. להיות בטורניר כזה זה משהו שאתה חולם עליו מאז שאתה ילד צעיר ואין לי ספק שזה גם נותן איזשהי השראה לטניסאים הצעירים שרואים אותנו. אחרי שהגענו למאסטרס אני חושב שאנחנו גם צריכים להשאיר חותם כי אנחנו מסוגלים להתמודד גם ברמות הכי גבוהות".

ארליך ורם נהנו משנה מצוינת. הם זכו ב-4 טורנירים (אדלייד, בנגקוק, ניו-הייבן ונוטינגהאם), והגיעו לגמר בעוד שני טורנירים (רומא ורוטרדאם). בנוסף, רשם הצמד הישג שיא כשדורג במאי 9 בעולם בדירוג הזוגות השנתי.

יוני ארליך סיפר על האוירה בשנגחאי: "הופתעתי מאוד. מתייחסים אלינו כאן כמו למלכים ונותנים לנו הרגשה של בית. זה כיף לשחק בתנאים כאלו והלוואי שהחלום הזה לא ייגמר. מחר נעלה לשחק מול האחים בריאן, שלמעשה שולטים בסבב הזוגות כבר למעלה משנתיים, אבל גם אנחנו לא פראירים והצלחנו לנצח אותם בעבר. אני מאמין שאם נצליח להיות מרוכזים ולהציג את הטניס הטוב ביותר שאנחנו יודעים אז זה אפשרי להעפיל מהבית הזה ואם לא זה יהיה חבל".

או הבית האדום...האדום

רם וארליך הוגרלו לבית האדום ביחד עם בוב ומייק בראיין מארה"ב, פול הנלי מאוסטרליה וקווין אולייט מזימבאבואה ו-מרטין דאם מצ'כיה וליאנדר פאהס מהודו. רם וארליך ישחקו את המשחק הראשון מחר מול צמד הבריאנים ואת משחקם השני ישחקו רק ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully