וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי הרס את מילאן

11.11.2006 / 23:38

כוכב רומא כבש צמד בדרך לניצחון ענק 1:2 על מילאן בסן סירו. פיורנטינה גברה על אטאלנטה 1:3. יובנטוס שוב ניצחה בסריה B

אחרי שני הפסדים רצופים בסרייה A חשבה מילאן כי היכולת הרעה תעלם במשחק בו היא תארח את אחת מטוענות הכתר הבכירות בליגה, רומא. חניכיו של אנצ'לוטי, בתום משחק קצבי ורב אירועים, לא האמינו שזה קורה להם אבל הם הפסידו בפעם השלישית ברציפות, הפעם 1:2. פיורנטינה גברה בביתה על אטאלנטה 1:3. שאר משחקי המחזור יושלמו מחר.

מילאן - רומא 2:1

כבר בדקה השישית הרומאים עלו ליתרון 0:1 משער של הקפטן פרנצ'סקו טוטי. אלסנדרו נסטה הרחיק כדור הישר לרודריגו טדיי שהעביר כדור מדוד לטוטי. הקיסר הרומאי המשיך בנגיעה אחת וולה אדיר לרשת של דידה

בדקה ה-56 מצא קאקה את כריסטיאן ברוקי שמשלושים מטרים שלח פצצה שטוחה לפינה הימנית של דוני ומילאן השוותה ל-1:1.

טוטי עוד הספיק להדביק כדור לקורת שערו של דידה לפני שכבש את שערו השני במשחק בדקה ה-83. השער שסיים מהלך קבוצתי מרהיב בו אלברטו אקווילני המשיך כדור בנגיעה וטוטי נגח את כדור הרוחב פנימה העניק ניצחון חוץ גדול לרומא, 1:2, והעלה אותה זמנית למקום השלישי בטבלה. מילאן עם הפסד שלישי רצוף, משתרכת אי שם בתחתית הטבלה עם 7 נקודות בלבד.

פיורנטינה - אטאלנטה 1:3

מזל טוב לפיורנטינה. הויולה פתחו את המחזור ה-11 בליגה האיטלקית הראשונה, ניצחו 1:3 את אטאלנטה, וחצו לראשונה העונה את קו 0 הנקודות.

דווקא הנראזורי היו אלו שעלו ליתרון ראשון. ג'וליו מיגליאצ'יו כבש והוליך ל-0:1 בדקה ה-25, אחרי שהגנת פיורנטינה לא הצליחה להתמודד עם כדור חופשי. התגובה של פיורנטינה הייתה מיידית. תומאס אויפאלושי העביר כדור רוחב מימין, ג'יאמפאולו פאציני נהדף, אבל אדריאן מוטו השתלט על הריבאונד וכבש את שערו החמישי העונה. בדקוןת האחרונות כבר היה פאציני יותר מאופס וצמד שלו בדקות 89 ו-94 העניק לפיורנטינה 1:3 ו-3 נקודות יקרות במאבקה נגד הירידה.

משחקי המחזור יושלמו ביום ראשון (16.00):

סיינה - רג'ינה
סמפדוריה - קייבו
פאלרמו - טורינו
מסינה - קליארי
לאציו - אודינזה
אסקולי - אמפולי
פארמה - אינטר (21.30)

גברת זקנה עם רגל על הגז

יובנטוס נמצאת בדרכה הבטוחה לבחזרה לליגה הבכירה, ואילולא הורדו לה 9 נקודות (לאחר ההקלה בעונש), סביר להניח שכבר בפברואר יכולה הייתה לחגוג עליה ולצאת לחופש.

הצמד של פאבל נדבד סידר ליובנטוס ניצחון 0:2 על פסקארה והגברת הזקנה התקדמה כדי שתי נקודות ממוליכת הטבלה פיאצ'נזה. הקשר הצ'כי כבש בשתי בעיטות מאזור סף הרחבה בדקות 18 ו-47. על הניצחון העיבה העובדה כי אלסנדרו דל פיירו נפצע במהלך המחצית הראשונה ונאלץ לעזוב את המגרש בדקה ה-23. יובה מדורגת כעת במקום השלישי עם 9 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ומאזן שערים של 3:20.

צמרת הסריה B:

1. פיאצ'נזה 22 נקודות
2. גנואה 21
3. יובנטוס 20
4. בולוניה 19
5. רימיני 18

עדכון ראשון: 20:14, 11/11
עדכון אחרון: 23:38, 11/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully