וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס מיהם גמר את העונה

11.11.2006 / 16:55

הסנטר של הלייקרס יעבור ניתוח בקרסול וייעדר שמונה חודשים לפחות. הליגה תחקור את הפציעות הרבות בהן מעורב ברוס בואן

כריס מיהם, שחקנה של הלוס אנג'לס לייקרס, יעבור ניתוח בקרסול ויחמיץ את כל העונה הקרובה. מיהם הוטרד מהפציעה בקרסולו הימני כבר בחודשים האחרונים של העונה שעברה, אבל קיווה להימנע מניתוח. בימים האחרונים הבינו בלייקרס שלא יהיה מנוס מניתוח, והסנטר בן ה-27 ייעדר לתקופה של שמונה חודשים לפחות. בהודעה שפרסם היום (שבת) הוא אמר: "אני מאוכזב באופן טבעי, אבל אני גם אופטימי כיוון שבטווח הארוך הניתוח יוביל להחלמה של 100%". היעדרותו של מיהם תניח עוד יותר לחץ על כתפיהם של הצעירים אנדרו ביינום וקוואמי בראון בקו הקדמי של הלייקרס.

* סטו ג'קסון, אחראי המשמעת בהנהלת הליגה, יחקור את פציעתו של סטיב פרנסיס, שסובב את הקרסול לאחר שנחת על שומרו ברוס בואן. ג'קסון יצפה בקטעי וידאו של תקריות דומות של בואן מהעבר, בהן נפצעו בין היתר וינס קרטר, ריי אלן, ולדימיר ראדמנוביץ' וכרמלו אנתוני, במטרה לבחון האם יש קשר בין כל המקרים. בכל מקרה הבהיר ג'קסון כי לא מתוכננת פעולת ענישה כנגד בואן, כיוון שאין חשד לגביו בפעולה מכוונת. במקרה וג'קסון יגיע למסקנה שלבואן יש נטייה להכניס את רגליו מתחת לשחקן שקולע מולו, הוא פשוט ירמוז לו בעדינות שכדאי לו לחדול מכך.

* מוחמד סנה, הרוקי הסנגלי של סיאטל, עשוי להישלח לליגת ה-NBDL. הסנטר הצעיר שיחק דקה אחת בלבד במדי הסוניקס בשלושת המשחקים האחרונים.

* רכזה של בוסטון, סבסטיאן טלפייר, יצא במהלך משחקה של קבוצתו מול יוטה בגלל קוצר נשימה, ולא חזר למגרש. טלפייר הוחלף במהלך הרבע הראשון ונלקח לבית החולים, שם אובחן שהוא סבל מהתקף אסטמה לא קל בכלל.

* גולדן סטייט מנסה לקנות את שארית חוזהו של שחקנה, אודונל פויל, כך דווח בתקשורת האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully