וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין-ארדן ומאורסמו בגמר המאסטרס

11.11.2006 / 19:15

הבלגית ניצחה את מריה שראפובה 2:6, 6:7 ועקפה אותה בדירוג. הצרפתיה מנעה דרבי בלגי בגמר אחרי ניצחון על קלייסטרס

"אני מרגישה חזקה פיזית וחושבת שאוכל לצלוח משחק בן שלוש מערכות ולא להרגיש תשושה אחר-כך", אמרה המדורגת שנייה בעולם מריה שראפובה לפני משחק חצי גמר טורניר המאסטרס שנערך במדריד, מול ג'סטין הנין-ארדן, אך הבלגית לא נתנה לה סיבה להרגיש עייפה משום שגברה עליה 2:6, 6:7 בדרך לגמר.

הנין-ארדן עלתה ל-0:3 מהיר בפתיחת המערכה הראשונה. שראפובה כבר הבינה כי המערכה אבודה והבלגית המצוינת שייטה לניצחון 2:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה כבר היתה צמודה יותר. שתי הטניסאיות רצו כתף אל כתף עד שהנין השיגה שבירה, עלתה ליתרון 3:5, והעמידה את שארפובה עם הגב לקיר. הרוסייה, שניצחה 19 משחקים ברצף עד למפגש עם הנין-ארדן, לא ויתרה בקלות ובעזרת חבטות אדירות ומשחק נחוש שמרה על ההגשה ואף השוותה ל-5:5.

השתיים שמרו על ההגשה, קבעו שוויון 6:6 והלכו לשובר שוויון. הנין הובילה 1:3 אך אז שראפובה, שניצלה את ההגשה החזקה שלה, השוותה ל-4:4. הבלגית קרת הרוח, ניצלה את חוסר הריכוז של שראפובה וניצחה את שובר השוויון 5:7 ובסך הכל השלימה ניצחון חלק בשתי מערכות על הרוסייה ועליה לגמר המאסטרס, שם תמתין למנצחת בין אמילי מאורסמו וקים קלייסטרס.

הנין-ארדן בהחלט שמחה על ההישג שהבטיח לה את המקום הראשון בסבב הנשים אך שמרה על פרופורציות: "אני שמחה עם הניצחון, עמדתי בלחץ ושמרתי על ההגשה. הטורניר לא נגמר, אני לא רוצה לחשוב שאני כבר מספר אחת בעולם. היה משחק נהדר, חשתי ששראפובה עצבנית וגם אני בסוף הייתי קצת לחוצה. אני אנסה לעשות הכל כדי ליהנות שוב בגמר".

בלגית אחת כבר יש למאורסמו בכיס

בחצי הגמר השני ניצחה אמילי מאורסמו את קים קלייסטרס 2:6, 6:3, 3:6 ועלתה לגמר המאסטרס שם תפגוש בלגית נוספת, ג'אסטין הנין-ארדן.

קלייסטרס הגישה ראשונה עם פתיחת המשחק וטעות כפולה שלה סייעה למורסמו לשבור כבר במשחקון הראשון. הצרפתייה צברה מומנטום וביטחון בדרך לניצחון קליל במערכה הראשונה 2:6.

למערכה השנייה עלתה הבלגית מרוכזת ונחושה יותר, שברה את הצרפתייה במשחקון השני ועלתה ליתרון 1:4 בדרך לניצחון 3:6 כדי לקבוע שוויון 1:1 במערכות.

במערכה השלישית והקובעת היתה זו אמילי מוארסמו שהשיגה שבירה ראשונה במשחקון השמיני ועלתה ליתרון 3:5 ומיד הגישה לניצחון 3:6 במערכה ובמשחק כולו.

"אני מאוד גאה שהחזקתי מעמד השבוע והשתפרתי במהלכו. הלילה אני הולכת לנוח ולהתכונן לגמר שייערך מחר", סיכמה הצרפתיה.

עדכון ראשון: 16:40, 11/11
עדכון אחרון: 19:15, 11/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully