וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גארי שפילד עבר לדטרויט

11.11.2006 / 12:38

טרייד משמעותי ראשון: היאנקיז העבירו את החובט תמורת שלושה מגישים צעירים. גלאווין דחה אופציה מהמטס, אדמונדס ממשיך בקרדינלס

גארי שפילד, הסלאגר בן ה-38 של הניו יורק יאנקיז, עבר הלילה (בין שישי לשבת) לדטרויט טייגרס. שפילד קיבל חוזה לשלוש שנים בן 28 מיליון דולר (כ-9 מיליון לעונה), יחד עם הבטחה שלא ישחק בבסיס הראשון. לשף, אאוטפילדר ושחקן בסיס שלישי, היו הרבה טענות ליאנקיז על כך שבשלהי העונה האחרונה ובפלייאוף הציבו אותו בבסיס הראשון.

"אני שמח להתאחד עם האנשים שאני אוהב", אמר שפילד, שב-1997 זכה עם המאמן ג'ים לילנד והנשיא דייב דומברובסקי (אז בתור מנכ"ל) בוורלד סירייס עם הפלורידה מארלינס. צפו לפה גדול שייפתח על היאנקיז מאוד בקרוב. ניו יורק קיבלה שלושה פרוספקטים צעירים מחוות הגידול של דטרויט: הומברטו סאנצ'ז, קווין ווילאן ואנתוני קלאגט. בכך מקווים היאנקיז להתחיל סופסוף בגידול מגישים צעירים וכשרוניים, שהיו חסרים להם בשנים האחרונות.

טום גלאווין, המגיש בן ה-40 של הניו יורק מטס, דחה הצעה של 7.5 מיליון דולר, שהיא בעצם אופציה להארכת חוזהו בקבוצה. המטס צפויים מצידם לדחות אופציה על 14 מיליון דולר. הסיבה של גלאווין היא שאינו משוכנע כרגע שהוא רוצה להישאר במטס או לחזור לאטלנטה ברייבס, בה בילה את מרבית הקריירה. מגיש אחר שלא ימשיך בקבוצתו הוא קית' פולק, שהרד סוקס החליטו לא למצות את האופציה שלו אחרי שירות של שלוש שנים בקבוצה.

ג'ים אדמונדס יסיים, כנראה, את הקריירה בסט. לואיס. האאוטפילדר בן ה-36, מגדולי שחקני ההגנה בליגה בשדה החיצוני, קיבל הארכת חוזה לשנתיים, על סך של 19 מיליון דולר. שחקן אחר שימשיך בקבוצה בה עשה את רוב שנותיו הוא קרייג ביג'יו מהיוסטון אסטרוס, שחתם על חוזה לעונה אחת בן 5.15 מיליון דולר וימשיך לעונתו ה-20 בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully