וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך של דטרויט

11.11.2006 / 9:03

טיישון פרינס המטיר 31 נקודות על קובי והלייקרס בניצחון 83:97. כרמלו אנתוני העניק לדנבר ניצחון בכורה, מיאמי גברה על הנטס

אוהדי הלייקרס שכבר הספיקו לשכוח את סדרת הגמר של 2004 מול דטרויט, קיבלו הלילה (בין שישי לשבת) תזכורת כואבת לסדרה החד צדדית ההיא, כשהפיסטונס הגיעו לסטייפלס סנטר ורמסו את החבורה של פיל וקובי 83:97. בשאר המשחקים יאו מינג התעלל בניקס בניצחון הרוקטס 94:103, דווין וויד ניצח את וינס קרטר 106:113, ופורטלנד ביצעה קאמבק מהסרטים נגד ניו אורלינס בדרך לניצחון 91:92.

וויד גזר את הרשתות

שאקיל חזר לאחר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בברך שמאל, וסיים עם שורה צנועה של 13 נקודות ושישה ריבאונדים ב-29 דקות. דווין וויד ניפק עוד משחק מצוין עם 34 נקודות, 10 אסיסטים, חמישה ריבאונדים ושלוש חטיפות, וזכה לעזרה מכיוון לא צפוי בעליל - יודוניס האסלם, הפועל השחור של ההיט בימים כתיקונם, שצלף שיא קריירה של 28 נקודות. הנטס היו אלה שנטלו את ההובלה במחצית הראשונה, אבל רבע שלישי נהדר של ההיט נתן את היתרון לאלופים, ושתי שלשות גדולות של הפנסיונר גארי פייטון ואנטואן ווקר בדקות הסיום הבטיחו את הניצחון של מיאמי.

וינס קרטר נתן את כל מה שהיה לו מהצד של ניו ג'רזי עם 33 נקודות, וג'ייסון קיד החמיץ את הטריפל דאבל מספר 77 בקריירה כשסיים עם 12 נקודות, תשעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים. ריצ'ארד ג'פרסון סובב את הקרסול לאחר שנחת על רגלו של הדיזל ברבע השלישי ולא חזר עד הסיום. צילומי רנטגן שנעשו על קרסולו של ג'פרסון לא גילו שבר, אך בקבוצה הודיעו שהוא ייעדר לזמן בלתי מוגבל.

לייקרס - דטרויט 97:83

טיישון פרינס השווה שיא קריירה עם 31 נקודות, כשחזר לעיר הולדתו מול 40 חברים ובני משפחה שהריעו לו במשך כל המשחק. בהיעדרו של ריפ המילטון הפצוע לקח פרינס יותר יוזמה בהתקפה וסיים עם 12 מ-24 מהשדה, כולל שלוש שלשות. צ'ונסי בילאפס רשם עוד משחק אופייני עם 21 נקודות ותשעה אסיסטים.

קובי הוביל את הלייקרס עם 19 נקודות (שתיים בלבד במחצית הראשונה) והוסיף להן שלושה ריבאונדים, שני אסיסטים וארבע חטיפות. למאר אודום, שהורחק שתי דקות לסיום לאחר שספג עבירה טכנית שנייה, הספיק לתרום עד ליציאתו 16 נקודות, שמונה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. הסנטר הצעיר והמבטיח אנדרו ביינום שוב איכזב עם שש נקודות ושני ריבאונדים בלבד.

גם הראפטורס קיבלו ג'ונסון

טורונטו - אטלנטה 111:101

ההוקס פתאום מסתכלים על כל המזרח מלמעלה. ולסיבה מספר אחת לכך קוראים ג'ו ג'ונסון. הכוכב העולה של אטלנטה קלע 34 נקודות, הוריד שמונה כדורים חוזרים ולא שכח למסור חמישה אסיסטים. מעבר למספרים היפים, ג'ונסון פשוט לקח פיקוד על החבורה הצעירה של ההוקס. "הוא המנהיג הבלתי מעורער שלנו העונה", אמר עליו ג'וש סמית', שסיים את המשחק עם 29 משלו. "הוא צועק יותר, מעודד שחקנים. זה שינוי גדול עבורו". טיירון לו אף הכריז לאחר המשחק שג'ונסון הוא השחקן הטוב בליגה כרגע. כריס בוש הוביל את הראפטורס עם 19 נקודות ו-17 ריבאונדים, וטי ג'יי פורד סיים עם 17 ו-11 אסיסטים. אנתוני פארקר פתח בחמישייה וקלע שמונה נקודות ב-24 דקות.

פילדלפיה - דנבר 108:101

הנאגטס השיגו סוף סוף את ניצחונם הראשון העונה. כרמלו אנתוני היה ענק בקלאץ', קלע 10 מתוך 14 הנקודות האחרונות של דנבר וסיים עם 31 נקודות וארבעה ריבאונדים. לאחר שלושה הפסדים במשחקים צמודים בפתיחת העונה, הנאגטס כמעט ושמטו גם את המשחק הזה, אבל החטאה של ווילי גרין דקה לסיום מנעה מפילי להשוות את התוצאה. קייל קורבר הוביל את הסיקסרס עם 23 נקודות מהספסל, ואלן אייברסון סיים עם 21 נקודות, באחוזים רעים (6 מ-20 מהשדה), תשעה אסיסטים וחמישה איבודים.

אינדיאנה - אורלנדו 83:93

כשהאוהדים של הפייסרס פינטזו על חזרתו של אל הרינגטון לקבוצה, הם דמיינו בדיוק את המשחק הזה. אחרי שקלע רק תשע נקודות בממוצע בשני משחקי הבית הראשונים שלו לאחר החזרה לאינדיאנה, הוא הבריק עם 32 נקודות ושמונה ריבאונדים, עם 13 מ-23 מהשדה, בעוד ששאר החברים שלו מיידים הרבה לבנים עם 18 מ-56. מאמנו ריק קרלייל אמר בסיום: "זה נהדר עבורו לתת משחק כזה בבית ולחוש את האהבה מהאוהדים. לא היינו יכולים להשיג את הניצחון הזה בלעדיו". דני גריינג'ר היה היחיד שעשה משהו חוץ מהרינגטון עם 18 נקודות, שאראס התיישר עם כל היתר וסיים עם חמש נקודות בלבד, כולן מקו העונשין. מייסיאו באסטון לא שותף. ג'מיר נלסון הוביל את המג'יק עם 19 נקודות, דוויט הווארד וגרנט היל הוסיפו 17 כל אחד.

זאק רנדולף ממשיך להפגיז

פורטלנד - ניו אורלינס 91:92

זאק רנדולף הגיע לעונה בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו, והפעם הוא הפציץ 31 נקודות ו-12 ריבאונדים, והצליח להחזיר את הבלייזרס מפיגור של 27 נקודות מול ההורנטס בדרך לניצחון שלישי העונה. רנדולף נעזר ביום גדול של טראוויס אאוטלו הצעיר, שתרם 16 נקודות ושש חסימות מהספסל. ניו אורלינס, שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, הפסידה בערב השני ברציפות. דזמונד מייסון קלע 16 נקודות ברבע הראשון אבל רק שתיים לאחר מכן, ו-21 נקודות של פז'ה סטויאקוביץ' לא הספיקו להורנטס. טייסון צ'נדלר חטף טכנית שנייה והורחק ברבע השלישי. הרוקי המצוין ברנדון רוי, שהחמיץ את המשחק האחרון של פורטלנד בגלל פציעה עלה בחמישייה, אך יצא כעבור שבע דקות בלבד ולא חזר לפרקט.

וושינגטון - מילווקי 111:116

גילברט ארינאס (29 נקודות ו-11 אסיסטים) הוביל שישה שחקנים של וושינגטון בדאבל פיגרס, בדרך לניצחון ביתי שלישי ברציפות. הוויזארס קלעו 40 נקודות ברבע האחרון ומחקו פער של 11 של הבאקס עשר דקות לסיום. מייקל רד קלע 28 למפסידים.

שארלוט - סיאטל 99:85

ריי אלן וחבריו הסתערו על הבובקאטס ברבע השלישי, והותירו את הקבוצה של ג'ורדן עם ניצחון בודד. אלן סיים עם 26, ראשרד לואיס הוסיף 21 וניק קוליסון תרם 10 נקודות ו-15 ריבאונדים מהספסל. אמקה אוקאפור קלע 20 והוריד 15, וברווין נייט הספיק לקלוע 19 לפני שהורחק לאחר שזרק את הכדור בזעם ליציע. אדם מוריסון פתח לראשונה בחייו במשחק NBA, וקלע רק 9 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה, כולל החטאת ליי אפ חשוב ברבע השלישי שתרם רבות למומנטום של הסוניקס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ואן גנדי ניצח את הניקס

יוסטון - ניו יורק 94:103

תצוגה אדירה של יאו מינג, עם 35 נקודות (15 מ-21 מהשדה!), 17 קרשים ושיא קריירה של שבע חסימות, מוטטה את החניכים של איזיה תומאס. כנראה שהסיני הענק לא ממש מחשיב את המשחק מול הניקס כמאמץ, כי מיד בסיום הוא פנה לחדר המשקולות והחל להתאמן לקראת המפגש מול שאקיל אוניל וההיט (בלילה שבין ראשון לשני). טרייסי מגריידי סיים ערב פושר מבחינתו עם 13 נקודות, שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים. סטפון מרבורי הוביל את הניקס עם 22, ואדי קרי, האיש והאגדה, סיים עם 7 נקודות ב-2 מ-11 מהשדה.

בוסטון - יוטה 107:100

הג'אז ממשיכים בפתיחת העונה החזקה שלהם, בניצוחם של דרון וויליאמס (26 נקודות ו-14 אסיסטים) וקרלוס בוזר (24 ו-14 ריבאונדים). גם תצוגה מזעזעת של דרק פישר עם 2 מ-12 מהשדה לא קילקלה לג'רי סלואן את הניצחון החמישי שלו העונה. בצד השני פול פירס חזר מההתלהבות של הניצחון על שארלוט בשנייה האחרונה למציאות העגומה, והבין שוב שהוא מוקף בחבורת נגרים. פירס סיים עם 30, כשוולי שצ'רביאק נמצא הרחק מאחוריו עם 14. סבסטיאן טלפייר נפצע בתנגשות עם צלם ליד הקווים, ועזב את המשחק עם קוצר נשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully