וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום של כפרות לליון

11.11.2006 / 22:41

הבלמים כריס וסקילאצ'י איפשרו לוולנסיין לעלות ליתרון, אך כיפרו על כך בצמד שהפך ל-1:2. לאנס עלתה למקום השני, רק תיקו לפ.ס.ז'

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית ייזכר בעיקר בגלל ההפסד הראשון העונה של ליון, שחטפה 0:1 מול ראן הצנועה. ובכך, המחזור ה-13, שהחל אמש (שישי) היה בדרכו לסנסציה נוספת, כשהאלופה הייתה בפיגור ביתי מול ולנסיין, גם היא קבוצה צנועה אבל איכשהו, עם שני שערים מצ'וקמקים, היא ידעה להפוך את הקערה, ולהגדיל את הפער מיריבותיה.

אז האליפות בצרפת הייתה סגורה עוד לפני שנפתחה העונה. התחרות הזו לא הייתה פתוחה להרשמה, אבל לעומת זאת, הצרפתים יכולים להתהדר באחת מהליגות הצמודות בעולם בכל הנוגע לקרב על המקומות מאחורי האימפריה. הפרסים, מקומות באירופה, יחולקו בסוף העונה, אין מועמדות ברורות להשתתפות בצ'מפיונס או בגביע אופ"א.

ליון - ולנסיין 1:2

המארחים שכבו על השער היריב מהפתיחה, אבל דווקא ולנסיין עלתה ליתרון, לאחר שסטיב סאבידאן ניתל טעות כפולה בהגנה כדי לכבוש. הוא חטף בדקה ה-77 את הכדור מהבלם כריס, ואז ברחבה חלף על פני סבסטיאן סקילאצ'י כדי להכניע את גרגורי קופה ולקבוע 0:1. הליונזים נכנסו ללחץ, במיוחד ללא ז'וניניו ופרד הפצועים, והרגישו כי זה לא היום שלהם, עד שאותו כריס כיפר על טעותו בכך שהשווה בנגיחה מצחיקה בדקה ה-85. הכדור הוגבה לרחבה, ננגח לאחור, וכריס, בקפיצה משונה נתן לכדור קשת גדולה גדולה שהשאירה את השוער חסר אונים בדרך ל-1:1. לא עברה דקה, ועוד הגבהה מוזרה יצרה שער מוזר, של עוד בלם, סבסטיאן סקילאצ'י, שגם הוא רצה לכפר על טעותו. השוער היריב השמיט כדור פשוט, וסקילאצ'י היה שם כדי לנגוח את שער הניצחון.

על הניצחון הדרמטי העיבה פציעתו של חלוץ הקבוצה קארים בנזמה, שדידה אל מחוץ לקווים בדקה ה-16. היום (שבת) התברר כי החלוץ בן ה-18, שפתח נהדר את העונה ורק השבוע זכה לקבל את זימונו הראשון לנבחרת צרפת, קרע שריר בירך וייעדר כחודשיים.

משחקים נוספים

טולוז - סדאן 1:3

טולוז היא אחת מאותן קבוצות שכנראה ייאבקו העונה על המוקומות במפעלים היבשתיים בעונה הבאה. כשיש לך שחקן כמו יוהאן אלמנדר בקבוצה, אתה רשאי לחלום. היום השבדי כבש צמד (50, 71) שהבטיח ניצחון לקבוצה הסגולה. פאביניו (45) הוסיף עוד שער לזכות טולוז, גרגורי פוז'ול (65) כבש שבוע שני ברציפות לזכות אחת המועמדות הבכירות לירידה.


לה מאן - פ.ס.ז' 1:1

הקבוצה מהבירה, יריבתה הבאה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, ממשיכה לגמגם ולהיות מדורגת בחלק התחתון של הטבלה. לה מאן הקטנה מדורגת מקום מעליה אחרי שהשיגה תיקו נאה. בונבנטורה קאלו העלה את חניכיו של גי לאקומב ליתרון בדקה ה-10 אבל צ'יגי לוסאו הישווה לזכות לה מאן 8 דקות לסיום המחצית הראשונה.


נאנט - סנט אטיין 2:2

נאנט רצתה להמשיך במסע ההימלטות מהתחתית, אבל כמו לפני שבוע (1:1 מול סנט אטיין) לא ידעה לשמור על היתרון שלה. הצופים במשחק סבלו מסיום דרמטי במיוחד. אריק קובילייה העלה את הצהובים-ירוקים ליתרון בדקה ה-37, אבל פסקאל פיינדונו הישווה על סף המחצית. בדקה ה-87 עלתה נאנט ליתרון פעם נוספת, הפעם מרגליו של נוראדין בוחארי, אלא שונסאן הוגנון הישווה בדקה האחרונה.

לוריין - נאנסי 0:2

סגנית המוליכה ערב המחזור ירדה למקום השלישי, אחרי שהפסידה ללהיט של השבועיים האחרונים. לוריין, העולה החדשה שניצחה בשבוע שעבר את מארסיי בחוץ, יכולה להיות מרוצה. היום היא יותר קרובה למקום באירופה מאשר לקו האדום. ללוריין כבשו: אולריך לה פן (66), חאמד נאמושי (88).


לאנס - ראן 0:0

ללאנס התיקו הזה הספיק כדי לעלות למקום השני. ראן, הקבוצה היחידה שניצחה העונה את ליון, לא הצליחה לשמור על מומנטום חיובי.

ניס - סושו 0:0

בורדו - אוקזר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully