וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א הנחילה לחולון הפסד ראשון

אתר "שוטר" בשיתוף

10.11.2006 / 21:12

גברה עליה 21:28 בחוץ, ונותרה צמודה להפועל ראשל"צ, שבתורה לא התקשתה מול רמה"ש. מכבי ארזים ר"ג-הפועל ר"ג 28:30

ספי שלם ולימור שפיגל מ"אתר שוטר" מדווחים:

המחזור השישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), כאשר מלבד א.ס רמה"ש, שממשיכה להפסיד ונועלת את הטבלה, כל הקבוצות בליגה מחזיקות בניצחון אחד לפחות. זה סיבך את הקבוצה מרהמ"ש עמוק בתחתית. במשחק המרכזי בחולון הנחילה אס"א ת"א הפסד ראשון העונה לקבוצה מחולון, ובדרבי הרמת גני הצליחה קבוצת הארזים לזכות ביוקרה העירונית. את המחזור ינעל המשחק של מכבי ראשל"צ מול נס ציונה שנדחה ל-11 בדצמבר, עקב משחק הגומלין של ראשל"צ מול למגו בגרמניה.

ק"ש חולון - אס"א ת"א 28:21

המשחק בין שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות של המחזור הסתיים כשידה של הקבוצה מהאוניברסיטה על העליונה. אס"א גברה על חולון בביתה, והנחילה לה, כאמור, את הפסדה הראשון העונה.

הפתיחה הייתה בסימן ק"ש חולון, עם יתרון 0:2 מהיר. החמצות פנדלים של אוגדובה וקיגל העבירו את המומנטום לאס"א, וריצה של 4:8 בדקה ה-19, כמו גם ההרחקה של אייל קרן לשתי דקות, סייעו למהפך הקטן. במחצית הקבוצות ירדו עם יתרון 10:15 לאס"א.

גם את המחצית השנייה פתחה ק"ש היטב, ובדקה ה- 14 צימקה לשלוש הפרש, 18:15. אבל אז הגיע מהלך מעניין של חולון. דני ליבגוט קיבל כדור עם הגב לשער, והתמהמה על קו ה-6. איבוד הכדור עלה לחולון בכמה התקפות מתפרצות ובשערים של אייל שור (המצטיין במגרש) ושיר טוראל, ובאיבוד המומנטום. זה היה למעשה נקודת השבירה של החולונים. ההרחקה של אייל קרן בדקה ה-46 נעצה מסמר אחרון בקבוצה, ולמרות צמצום התוצאה לשלושה שערים בדקה ה-47, לא הצליחה ק"ש לחזור למשחק.

הפועל ראשל"צ - א.ס. רמה"ש 15:38

א.ס. רמה"ש לא מצליחה להתאושש מפתיחת העונה הכושלת שלה, וממשיכה לסחוב מעליה את כל הליגה. גם היום בראשל"צ לא הצליחה הקבוצה מהשרון להציג משחק טוב, למרות שללא ספק השתדלה. הפועל ראשל"צ הייתה פשוט גדולה עליה.

לאחר 5 דקות התוצאה הייתה 2:2, אבל אז נזכרה ראשל"צ שהיא קבוצה טובה בהרבה, ורצה ליתרון של 6:10 בדקה ה-19, ומאמן רמה"ש ראובן יוספולסקי מיהר להזעיק פסק זמן. ההפוגה לא גרמה לשינוי שייחל יוספולסקי, משום שההפרש רק תפח, במיוחד כש ראשל"צ עברה לשחק עם שני פיבוטים, מעבר שהוכיח את עצמו כאשר עידן יעיש מיד סחט פנדל. הקבוצות ירדו למחצית עם יתרון ראשל"צי של 8:18.

למחצית השנייה הגיע רק קבוצה אחת. תנחשו איזו? ראשל"צ ברחה כבר ל-8:21 וההפרש המשיך לעלות, ורמה"ש לא הצליחה להבקיע קרוב ל-17 דקות (!!!). בדקה ה-47 נראתה התוצאה האסטרונומית 10:32 על הלוח, הרבה בזכות דימה ינדוביצקי, המצטיין במגרש.

בני הרצליה - מכבי מאוחדת ת"א 26:24

מכבי ת"א הצליחה להשיג ניצחון ראשון מאז המחזור הראשון, כשמהצד השני הרצליה מסתבכת אט אט בתחתית.

המחצית הראשונה הייתה שקולה למדי והסתיימה ביתרון הרצליאני של 13:14. אבל בדקה ה-25 הורחק בני אינגל, המצטיין של הרצלייה (7 שערים במשחק, בדומה לתום פרייז מקבוצתו), לארבע דקות: שתיים על עבירה ועוד שתיים על התחצפות לשופטים. במשך רוב המחצית השנייה הרצליה שמרה על יתרונה, עד שבתוך דקות ספורות הפכו האורחים פיגור שני שערים ליתרון שער. בדקת הסיום שני שערים מהירים של ליאור לבר ממכבי ת"א סגרו סופית את הסיפור ושלחו את הנקודות לת"א, שבשורותיה בלטו דורון בן עטייה עם 7 שערים, וליאור לבר עם 6.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מכבי ארזים ר"ג - הפועל ר"ג 28:30

הדרבי של ר"ג, שהוא קרב לא רק על יוקרה עירונית, אלא גם על תמיכה עירונית, נפתח כשהכוכבים של שתי הקבוצות, אמיקה צ'וקמיקה מארזים ואולג ויוסיאני מהפועל, נשמרים אישית. אבל השיטה הזו לא ממש עזרה ושניהם היו המצטיינים במשחק, צ'וקמיקה עם 9 שערים ו-ויוסיאני עם 10.

לאורך כל המחצית הראשונה הוליכו ארזים ביתרון של שער-שניים. המחצית השנייה הייתה אגרסיבית מאוד, וגם צמודה לכל אורכה, והיתרון עבר מיד ליד. בדקה ה-45 נראה היה שהפועל מאבדת את המשחק כשיתרון המארחים עלה ל-5, אבל האדומים חזרו, ומה שסגר סופית את המשחק היה שער של אייזיק אקה מארזים בדקה האחרונה. הוא הבקיע מול אישית לוחצת של הפועל, ולאחר שהשופטים כבר הרימו יד לפני שריקה למשחק פסיבי.

עירוני אולימפיה פ"ת - מכבי קרית מוצקין 34:29

מכבי מוצקין השיגה נקודות חשובות במשחק התחתית הזה, לאחר שבפעם הראשונה העונה ידעה לשמור על על הראש ולא להתפרק לקראת הסיום.

כבר מהפתיחה נטלו האורחים מהצפון את ההובלה, ובמשך כל המשחק שחקני פ"ת נאלצו לרדוף אחריהם. ולמעט פעמיים קצרות המאמץ היה לשווא. עמית בן שושן (9 שערים) וברק רוזליס (7 שערים) היו הבולטים בשורות פ"ת, שלא הצליחה לעצור את ג'ון אונשה, ששוב כבש 13 שערים, וגם לא את ולדי קופמן, שחוזר לעצמו עם 7 כיבושים. המצטיין במשחק היה שוער מוצקין תום פבריקנט, שמנע שערים בטוחים של פ"ת בכל פעם שנדמה היה שהיא מאיימת לחזור.

משחקי המחזור הבא: (יום שישי הקרוב) הפועל ר"ג- עירוני אולימפיה פ"ת, מכבי מאוחדת ת"א- ארזים ר"ג, א.ס רמה"ש- בני הרצלייה, מכבי קרית מוצקין- מכבי ק"ש חולון, נס ציונה- הפועל ראשל"צ, אס"א ת"א- מכבי ראשל"צ (שידור ישיר בערוץ 5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully