וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד זימון מפתיע של מקלארן

10.11.2006 / 14:19

מנג'ר אנגליה יזמן לסגל את ריצ'ארדס בן ה-18. קין יוצא נגד מתחזים. סיסוקו ייעדר כ-3 חודשים. טורס וראול לא הוזמנו לסגל ספרד

סטיב מקלארן, מנג'ר נבחרת אנגליה, עתיד להפתיע היום (שישי) ולזמן לסגל הקבוצה את מיקה ריצ'ראדס למשחק הידידות של האנגלים נגד הולנד ביום רביעי.

ריצ'ראדס בן ה-18, מגנה הימני של מנצ'סטר סיטי, הספיק לערוך שלוש הופעות בנבחרת הצעירה של אנגליה (עד 21) לפני שנקרא לדגל. ההחלטה לזמנו לסגל נפלה אצל הג'ינג'י מכיוון שגארי נוויל, המגן הראשון של מקלארן, סובל מפציעה טורדנית.

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

רוי קין, מנג'ר סנדרלנד, יוצא נגד שחקנים מתחזים ומאשים אותם בהכשלת שופטים. האירי העצבני, שעד לא מכבר התעמת חדשות לבקרים עם לובשי השחור, נחלץ לעזרתם במלחמתם במתחזים. "היו שחקנים שנפלו כאילו ירו בהם, וזה הוציא אותי מדעתי", התלונן חמום המוח.

את הדברים אמר קין אחרי אירועי המשחק בין צ'לסי לאברטון בו שפט גרהאם פול, הידוע לשמצה מהמונדיאל, כשהרחיק שחקן רק אחרי ששלף לעברו שלושה כרטיסים צהובים. קין ירק לבאר ממנה שתה שנים רבות: "שחקנים מרמים אחד את השני וקורים הרבה דברים לא כשרים, אני שמח שאני לא משחק".

מוחמד סיסוקו ייעדר כשלושה חודשים

מכה קשה לליברפול. מוחמד סיסוקו, הקשר הקשוח, יאלץ להיעדר בשלושת החודשים הקרובים. סיסוקו נפצע במשחק הניצחון (0:1) מול ברמיניגהאם בגביע הליגה בזמן שנאבק על כדור עם מהדי נפאטי מהכחולים. הוא פרק את כתפו, הובהל לבית חולים מקומי, וייאלץ לעבור ניתוח בשבוע הבא.

למרות ההעפלה של ליברפול לרבע גמר גביע הליגה נראה שהפציעה של השחקן מעיבה על מצב הרוח של האדומים, שייפגשו ביום ראשון את ארסנל בליגה. "זה ברור, בלעדיו נצטרך לשנות משהו בקבוצה", אמר צ'אבי אלונסו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טורס וראול מחוץ לסגל של ארגונס

פרננדו טורס, חלוץ אתלטיקו מדריד, וראול גונזאלס, חלוץ ריאל מדריד, לא זומנו היום (שישי) לסגל נבחרת ספרד על ידי המאמן, לואיס ארגונס, למשחק הידידות מול נבחרת רומניה שייערך ביום רביעי.

את טורס, שפתח את העונה באופן לא משכנע, יחליף פרננדו אחר, מוריינטס מוולנסיה, שכבש עד כה שמונה שערים בכל המסגרות מתחילת העונה. גם ראול, שחזר לאחרונה לכושר טוב וכבש שערים בליגה ובליגת האלופות, הופתע ששוב לא קיבל את הטלפון המיוחל מארגונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully