וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוניקס בדרך החוצה מסיאטל

10.11.2006 / 13:27

תושבי סיאטל לא מוכנים לממן את האולם לקבוצות הכדורסל העירוניות. יעד אפשרי: אוקלהומה. ביקורת בארה"ב על לברון לאחר ההפסד לאטלנטה

האם הסוניקס בדרך החוצה מסיאטל? מתברר שכן. תושבי סיאטל אישרו הצעת חוק מקומית, שמשמעותה עשויה לסלול את דרכן של קבוצות הכדורסל (הסוניקס מה-NBA והסטורם מה-WNBA) מחוץ לעיר. התושבים הצביעו בעד החלטה מספר 91, שמתנגדת להשקעה נוספת של העירייה בבניית אולם לקבוצות.

"אם הבעלים מוכנים להשקיע מכספם הפרטי, אנחנו נעבוד איתם", אמר ראש העיר גרג ניקלס, "אבל אם הם מבקשים כסף ציבורי, זה לא יקרה".

האפשרויות שעומדות כרגע בפני הבעלים הן או עזיבה לפרברים (לא סביר), או בניית האולם מכספם הפרטי (כלל וכלל לא סביר) או עזיבה לעיר אחרת (הסיכוי הרב ביותר). אחת הערים שעשויות לקלוט את הקבוצות היא אוקלהומה סיטי, העיר שבה מתגוררים חברי קבוצת הבעלות שקנו לאחרונה את המועדון.

תעזבו את הילד

לברון ג'יימס גילה בימים האחרונים כמה התהילה של ספורטאים יכולה להיות הפכפכה. אחרי שהחטיא שלשה 15 שניות לסיום המשחק נגד אטלנטה, לא היה ספק שההוקס הם הקבוצה המנצחת, כשהתוצאה 113:94. אז לברון נראה עושה את דרכו לרדת מהפרקט, ועל כך הוא ספג ביקורת רבה ברדיו ובטלוויזיה, שם טענו שהוא ירד לחלוטין מהמגרש ואמרו ש"נטש את הקבוצה שלו".

מספר 23 לא ממש הבין מה רוצים ממנו: "זה לא כאילו שהלכתי לחדר ההלבשה. עצרתי ליד הבייסליין ועמדתי ליד הספסל של הקבוצה עד שנגמר הזמן. אפילו דיברתי אחר כך עם ג'ו ג'ונסון. אם היינו מנצחים והייתי עושה אותו דבר אף אחד לא היה אומר כלום. אבל אני לא מופתע שהדיווחים היו שגויים".

המאמן מייק בראון אמר כי מה שחשוב הוא מראית העין, ולכן "זה לא יקרה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully