וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראוי שנשיא קבוצה יתבטא כך על מאמן לאומי"

יואב ויכסלפיש

10.11.2006 / 11:10

אבי לוזון התייחס לביקורת של שחר על קשטן, וממשיך להתכונן עם הנבחרת לקראת קרואטיה: "המטרה היא ניצחון, הדרך פחות חשובה"

נבחרת ישראל ערכה היום (שישי) אימון נוסף במסגרת הכנותיה לקראת המשחק מול קרואטיה ביום רביעי. אדורם קייסי המשיך להיות מתורגל בהרכב הפותח בעמדת המגן השמאלי. קלמי סבן יצטרף לסגל ביום ראשון, למרות השמועות כי הוא נופה מהסגל.

גם היום סלים טועמה הפצוע לא הגיע לאימון, אבל טרם פורסמה ההודעה הרשמית על שחרורו, למרות כי הוא לא צפוי להשתייך לסגל. לא יזומן שחקן אחר במקומו.

טוטו תמוז נשמע דרוך לקראת המשחק: "שבעה שחקנים מהנבחרת הצעירה הגיעו לסגל של הבוגרת, ואנחנו גאים בכך. זו תהיה הפעם הראשונה שלי מול איצטדיון מפוצץ ב-40 אלף צופים, ואני מקווה להחזיר על המגרש לצוות המקצועי שהביע בי אמון".

עמרי אפק, שכבר הפך לחלק מוותיקי הנבחרת, אמר: "זה משחק חשוב, אבל גורלי זו מילה גדולה מדי. נותרו לנו עדיין לא מעט משחקים, אבל זה בהחלט אחד החשובים. קרואטיה זו נבחרת מצוינת שמגיעה לכל הטורנירים הגדולים (הגיעה לחמישה מתוך ששת הטורנירים הגדולים, חוץ מיורו 2000, י"ו), אבל עם הקהל הביתי אני צופה משחק שווה כוחות. המטרה שלנו בסופו של דבר היא להשיג שלוש נקודות".

היו"ר הבא של ההתאחדות, אבי לוזוון: "הנבחרת לא התכנסה מאז רוסיה, נתנו לקבוצות להשתמש בשחקנים. עכשיו יש לנו מטרה אחת, והיא ניצחון, הדרך פחות חשובה. הפעם יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיש להם הרבה חוצפה חיובית ו-ווינריות".

לגבי התבטאויותיו של יעקב שחר נגד מאמן הנבחרת דרור קשטן אמר לוזון: "כולם אנשים גדולים. שמעתי על הדברים האלה הרבה אחרי שהם נאמרו. לא שוחחתי עם שחר בנידון. אילו ידעתי מה הוא עומד להגיד, הייתי אולי נוהג אחרת. יש פתגם שטוען ש'אף אחד לא מצטער על מה שלא נאמר'. לא ראוי שנשיא קבוצה יתבטא כך על מאמן לאומי. לפעמים יש אי הבנות בין מאמן הנבחרת למאמני הקבוצות כי כל אחד רואה את טובתו, אבל זה אף פעם לא עימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully