וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בדרום אמריקה

9.11.2006 / 23:50

שחקני כדורגל החופים של ארגנטינה הלכו מכות עם אלו של אורוגוואי. ויקטור אריסטיסאבל צבט קוון והורחק ל-6 משחקים. איזה צחוקים

כדורגל חופים מתחבר מיד לבחורות בבקיני, מבצעים יפים, אריק קאנטונה והרבה חיוכים, אבל ברבע גמר אליפות העולם הנערכת בחוף הקופאקבנה בברזיל, היה קצת יותר.

אורוגוואי וארגנטינה נפגשו לדרבי דרום אמריקאי סוער, בו ניצחה אורוגוואי 1:2 בזכות שני שערים מאוחרים. הארגנטינאים טענו שיריביהם היו אמורים להחזיר להם את הכדור במהלך שהוליך לאחד מהשערים שלהם ועם שריקת הסיום החלו לתקוף את האורוגוואים, כסאות פלסטיק התעופפו באוויר והסלסטה נמלטו מהאולם (שנבנה על החוף במיוחד לכבוד האליפות) דרך יציאה צדדית. אחרי 5 דקות הגיעה המשטרה והרגיעה את הרוחות. מלבד אורוגוואי, העפילו לחצאי הגמר ברזיל, צרפת ופורטוגל.

ככה מתנהגים?

הבלאגן לא נגמר בקופאקבנה ובצפון היבשת המבדחת נרשם ארוע מעט שונה. חלוץ נבחרת קולומביה לשעבר, ויקטור אריסטיסאבל, הורחק מ-6 משחקים. הסיבה: צביטה של הקוון.

קבוצתו של החלוץ הותיק, נאסיונל, הפסידה 1:0 לקווינדו במשחק סוער. אריסטיסאבל כבש שער בפנדל, אבל התבקש לבעוט שוב בגלל כניסה מוקדמת של שחקנים לרחבה. את הבעיטה השנייה הוא החמיץ ואת האשם הוא מצא בקוון. העונש של עוזר השופט היה צביטה כואבת ועכשיו אריסטיסאבל יישב בחוץ 6 משחקים וישלם 700 דולר קנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully