וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ארדן בחצי גמר המאסטרס

9.11.2006 / 19:27

הבלגית גברה על פטרובה 4:6, 4:6, והבטיחה את מקומה בחצי, לצידה של שראפובה. מורסמו חזרה מפיגור מול הינגיס 6:3, 1:6, 4:6

משחקי היום השלישי בטורניר המאסטרס במדריד נפתחו בניצחון של ג'סטין הנין ארדן (3) על נדיה פטרובה (5) במסגרת הבית הצהוב, ניצחון שמבטיח לה מקום בחצי הגמר.

פטרובה, שנראה שזילזלה מעט בהפסד להינגיס (כנראה בעקבות הניצחון על מאורסמו), התייצבה למשחק השלישי שלה בשלושת הימים האחרונים, מול הבלגית המצוינת, ושברה את משחק ההגשה של הנין ארדן כבר בפתיחה, בדרך ל-0:2 מהיר.

אלא שאז התעוררה הבלגית מהסיאסטה ושברה חזרה בדרך ל-2:4, ןמומנטום של אלופה. מכאן הענקית הרוסיה לא מצאה תשובה למשחקה החכם של הנין ארדן, שלקחה את המשחק בשתי מערכות 4:6, 4:6, ותצטרף לשראפובה, שהבטיחה את מקומה כבר אתמול (רביעי), בחצי הגמר.

כשהיא עם הגב לקיר, המדורגת מספר 1 בעולם, אמלי מורסמו, השיבה מלחמה. מרטינה הינגיס כבר נראתה בדרך לניצחון שני רצוף בבית הצהוב, פסע מחצי הגמר, כשלקחה את המערכה הראשונה 3:6. אלא שאז התעוררה הצרפתייה הבכירה, שהפסד נוסף היה מהווה עבורה הדחה מהטורניר, כבר אחרי שני משחקים, ובשתי מערכות מושלמות שברה את השוויצרית פעם אחר פעם בדרך לניצחון גדול 1:6, 4:6, שמחזיר אותה לעניינים. ניצחון על הנין ארדן יעלה אותה לחצי, שם תוכל לשמור על המקום הראשון בסוף השנה, ניצחון של הבלגית הקטנה, והינגיס היא העולה השנייה לחצי הגמר. במקרה כזה אמלי מורסמו תאבד את המקום הראשון בדירוג השנתי לשראפובה או להנין ארדן.

הלילה של המאסטרס נחתם במשחק מהבית האדום בין סווטלנה קוזנצובה לקים קלייסטרס, שגם היא החליטה להתעורר היום. קוזנצובה כבר בנתה על הכרטיס לחצי הגמר שהובטח לה במידה ותנצח את הבלגית שנמצאת בכושר חלש, אלא שפתאום עלתה למגרש במדריד אותה קלייסטרס שהובילה את דירוג הנשים, ומחצה את הרוסיה בשתי מערכות 1:6, 1:6. עכשיו הכל תלוי בבלגית שתתמודד מול דמנטייבה. קוזנצובה תעמוד מול האתגר השראפובי.


מצב הבתים:

הצהוב:
הנין ארדן 1:4, מ-2 משחקים
מורסמו 3:3, מ-2 מש'
הינגיס 6:4, מ-3 מש'
פטרובה 5:2, מ-3 מש'


האדום:
שארפובה 0:4, מ-2 מש'
קלייסטרס 2:2, מ-2 מש'
קוזנצובה 2:2, מ-2 מש'
דמנטייבה 4:0, מ-2 מש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully