וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-רומא 0:0 (רבע 1)

9.11.2006 / 15:42

הניצחון על ירושלים שיפר את ההרגשה ביד אליהו, אבל כדי לעלות באמת על דרך המלך צריכה מכבי לנצח ביורוליג, ולהשכיח את הפאדיחה מול פרטיזן. בודירוגה ינסה לקלקל

נוון ספאחיה ממוקד לחלוטין במטרה הבאה. אומנם מכבי הראתה סימני התאוששות ראשונים בתחילת השבוע מול הפועל ירושלים לאחר ההפסד המביך בבלגרד, אבל למאמן הקרואטי אין זמן לניסויים נוספים, כי היום (חמישי) מחכה לו בהיכל נוקיה מפגש לא פשוט מול לוטומטיקה רומא האיטלקית, במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. ניצחון יחזיר את מכבי לעניינים; הפסד יביא לזעזועים.

"אני חושב שראינו ממכבי כדורסל טוב גם בעבר, אבל לא ראינו זאת לאורך 40 דקות", המשיך ספאחיה ואמר, "לא כל השחקנים שלנו שמרו על אותה הרמה, וזו הבעיה שלנו. מה שכן, בכל משחק נתנו 15 דקות לפחות של כדורסל חיובי".

בצדו השני של המתרס נמצאת רומא, שמגיעה לתל אביב במצב לא אידיאלי, בלשון המעטה. רומא פתחה את העונה חלש, הן ביורוליג והן בליגה האיטלקית (מאזן 3:3, מקום תשיעי), ונראית רע. "יש סיבות רבות לכך שלא פתחנו טוב", אמר רפשה בהתייחס ליכולת הדלה של חניכיו. "אחת מהן היא משום שהצטרפתי לקבוצה בשלב מאוחר, כי הייתי עם נבחרת קרואטיה במוקדמות אליפות אירופה. סיבה נוספת היא שיש לנו כמה שחקנים חדשים, ואנחנו זקוקים לזמן כדי להתחבר, כי אנחנו עדיין לא משחקים כמו שציפיתי לפני העונה".

מהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully