וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו ושמיר - הפיצוץ בדרך?

רועי פרקש ויאיר אמיר

10.11.2006 / 11:29

ההתבטאות של טפירו אחרי סיינה חשפה תסכול של הקפטן. מקורבו: "מאיר פשוט סובל בירושלים". קליין: "נתמוטט בלי התמיכה של גאידמק"

שורה סטטיסטית בינונית, 8 נקודות ב-38 אחוז מהשדה (כולל גג מביך במיוחד שחטף בניסיון לקלוע לשלוש, במהלך הרבע השני), ריבאונד בודד, אסיסט ושני איבודים בפחות מ-12 דקות משחק. כל אלה לא מנעו ממאיר טפירו לשחרר את ההצהרה הבאה מיד בסיום משחק הניצחון על סיינה ביום שלישי (80:85): "יש לדן שמיר מזל שעליתי לשחק".

בהפועל ירושלים יכולים לדבר עד מחר על מאמץ קבוצתי, אבל אין שום דבר קבוצתי במירמור ובאמירות ציניות שכאלה. במיוחד לא כשהם יוצאות מפיו של הקפטן.

הדברים נשמעים חמורים עוד יותר כששומעים מה יש לאנשים הקרובים ביותר לגארד לומר על האירועים האחרונים. "חבל על הזמן של מי שילך ראש בראש עם טפירו", אמר השבוע אחד ממקורביו, בכיר בכדורסל הישראלי. "אני בהחלט מאמין שצריך גם לתת גב למאמן, אבל המצב שמאיר הגיע אליו בהפועל ירושלים מגוחך".

לפני כמה שבועות, דיבר טפירו בגלוי לב על התחושות הקשות מהעונה שעברה ועל חוסר ההנאה מהמשחק. המקורב חידד השבוע את הדברים, והסביר: "מאיר פשוט סובל בירושלים. הוא לא שחקן שאתה יכול לשחק איתו משחקים, להכניסו ולהוציאו מהמשחק. הוא בעל-הבית. או שאתה נותן לו את הקבוצה, או שאתה מוותר עליו מלכתחילה. למה מאיר בירושלים? מסתבר שבסופו של יום זה הכסף שמדבר".

הצוות המקצועי של הקבוצה סירב להתייחס השבוע לדבריו של השחקן בסוף המשחק. "אנחנו מתעסקים בכדורסל נטו. כל מה שלא קשור לכדורסל לא מעניין אותי, ואני גם לא מתכוון להגיב על כך", אמר עוזר המאמן מתן חרוש. מי שכן הגיב היה דני קליין. "עדיין לא היה לנו אימון מאז המשחק, אבל הדברים בהחלט ייבחנו. לא יהיה פה איזה משפט שדה או משהו, ומה שקורה בבית גם יישאר בבית".

וטפירו? הוא מבחינתו לא מבין על מה כל הבלאגן. "אמרתי את זה בצחוק. הדברים שלי הוצאו מהקשרם".

קליין: נתמוטט בלי הכסף של גאידמק

יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין, התייחס היום (שישי) לדבריו של ארקדי גאידמק, שהצהיר השבוע כי יפסיק לתמוך בהפועל ירושלים ושהוא מאס מחוסר הוודאות בקבוצה. "אם ארקדי לא יעביר לנו את הכסף - המשמעות של זה תהיה התמוטטות", אמר קליין בראיון ל"רדיו ירושלים", וציין כי "עד היום הוא עמד במילה שלו, אנחנו מאמינים שהכסף יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully