וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי מקשטן פטריוטיות"

9.11.2006 / 12:40

יעקב שחר לא נשאר חייב לנאום הציוני הנלהב של מאמן הנבחרת, והזכיר את סירובו של קשטן לאמן את הנבחרת בעבר

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, המשיך היום (חמישי) להכחיש שקיימת מתיחות בין קבוצתו וראשי הנבחרת, אך שלח במקביל כמה עקיצות לעבר המאמן הלאומי דרור קשטן, בתגובה לנאום הפטריוטי הנלהב שנשא המאמן במסיבת העיתונאים שלשום.

שחר הזכיר בראיון לגלי צה"ל את סירובו של קשטן להצעה להתמנות למאמן הלאומי בתקופה שקדמה למינויו של אברהם גרנט לתפקיד, בגלל פערים כספיים: "בתקופתו בהפועל תל אביב קשטן נקרא לאמן את הנבחרת ונשאר בהפועל, אולי בגלל עוד כמה מעות שגברי לוי לא הסכים לתת לו. אז לא באה לידי ביטוי הפטריוטיות שלו". שחר אף ציין כי "הנבחרת חשובה, אבל יחד עם זאת צריך לזכור כי מאמן הנבחרת עובד בהתאחדות ומקבל ממנה שכר".

לגבי אי זימונו של יניב קטן לנבחרת על ידי קשטן, שיוחס על ידי רבים לכעסו של המאמן הלאומי על השחקן שהחמיץ את משחק הנבחרת מול רוסיה בגלל פציעה אך שיחק במדי מכבי חיפה במשחק לאחר מכן, אמר שחר: " אני לא יודע אם קשטן התחשבן איתו, יכול להיות שהוא חשב שהוא בכושר פחות טוב. אם הוא אכן התחשבן איתו, אז אני בז לזה, וזה אבסורד לראות התחשבנות קטנה כזו. אני יודע בדיוק מה יניב קטן חושב על הנבחרת, הוא מת להיות שם. בכל פעם שקוראים לו הוא הולך עם המון שמחה בלב לשרת וגאה להיות בנבחרת".

לגבי זימונו של ניר דוידוביץ' למרות פציעתו והצבתו כחלוץ באימוני הנבחרת אמר שחר: "תשאלו את אלה שהזמינו אותו למה הוא מתאמן כחלוץ. אפשר היה להשאיר אותו בקבוצה, ושם אולי היו מנצלים את הזמן לאימונים מסוג אחר, ואולי אפילו לתת לו מנוחה מהעומס שיש עליו. בנבחרת יש שוערים אחרים. אפשר לקחת את קורנפיין מבית"ר, וגם להפועל תל אביב יש שוער מצוין, ככה שבניגוד למכבי חיפה, יש בנבחרת אופציות אחרות".

על הטענות לפיהן הוא לא נותן מספיק גיבוי לשחקניו הוא הגיב: "אני לא צריך כל פעם לקפוץ ולהגן על כל אחד. אני לא מכיר בעלים בקבוצות אחרות שנותנים גיבוי לשחקנים שלהם כמו שאני נותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully